NBT magazine nr2-2020 Online

NB T M a g a z i n e n r 2 2 0 2 0 22 C o v e r s t o r y K a a k G r o u p SERVICE VERLENEN OM TE ONTZORGEN – overal, altijd De Kaak Group Service portal biedt klanten 24/7 eenvoudig toegang tot alle services, reserveonderdelen en informatie van alle Kaak apparatuur. Deze service is wereldwijd beschikbaar en maakt het mogelijk om via een serviceticket met slechts enkele muisklikken inspectieaanvragen te doen en andere service gerelateerde vragen te stellen. Reden genoeg om de mogelijkheden van Kaak Group Service nader toe te lichten. VOORBEREIDING IS DE SLEUTEL Bij de Kaak Group vinden ze het belangrijk dat klanten goed voorbereid beginnen met produceren. Dit betekent dat ze de klanten via het Service portal al vroeg toegang bieden tot de cruciale onderdelen van hun machines en/of productielijn. Op deze manier kan er tijdig en efficiënt onderhoud gepleegd worden aan de productielijn, door de klant zelf of door een Kaak Group servicemonteur. ‘MY SPARE PARTS’ – DE JUISTE ONDERDELEN GEMAKKELIJK VINDEN Een andere manier waarop Kaak Group Service haar klanten volledig wil ontzorgen is via de ‘My Spare Parts’ functie op de Kaak Group Service portal. Dit is een functie die, naast de reguliere beschikbaarheid over ruim 170.000 Kaak Group reserve-onderdelen, de klant inzicht biedt in de reserve-onderdelen in zijn specifieke lijn. Onder de ‘My Spare Parts’ functie wordt er per klant een productlijst samengesteld die gebaseerd is op de aanwezige productielijn of machine. Op basis van de lay-out tekening navigeert de klant door zijn ‘My Spare Parts’ functie heen. Aan de hand van het machinenummer in de lay-out tekening kunnen machines en daaraan gerelateerde reserve-onderdelen of verbruiksartikelen gemakkelijk worden gevonden en besteld. Hierdoor hoeft er niet meer gezocht te worden naar artikelnummers of omschrijvingen, maar weet men op basis van het specifieke machinenummer exact welke onderdelen er in die machine zitten en dus wat er nodig is. Dit bespaart de klanten tijd die ze weer kunnen besteden aan belangrijke processen in de bakkerij en wordt er samen gewerkt aan minimale stilstand in de bakkerij. GELIJK IN CONTACT MET EXPERTS EN KLANT KENNISBANK OPBOUWEN Kaak Group Service vindt het belangrijk om te zorgen dat servicevragen altijd eenvoudig gesteld kunnen worden en snel worden beantwoord, dat is voor de Kaak Group onderdeel van ‘ontzorgen’. Op de Kaak Group Service portal is daarom gemakkelijk een ticket aan te maken met een vraag die de klant op dat moment bezighoudt. Dat kan variëren van inspectie aanvragen tot technische hulpvragen. De gestelde vragen komen automatisch bij de juiste expert in de organisatie terecht zodat de klant altijd de antwoorden krijgt die hij zoekt, en meer, want bij de Kaak Group denken ze graag mee met hun klanten. Niet alleen vragen stellen en beantwoord krijgen is belangrijk, maar ook overzicht is essentieel. Zo geeft de Kaak Group Service portal inzicht in de actuele status van uitstaande vragen, een overzicht welke KAAK GROUP SERVICE BIEDT KLANTEN TOEGANG TOT ALLE SERVICES EN ONDERDELEN DIE BENODIGD ZIJN GEDURENDE DE LEVENSDUUR VAN EEN KAAK GROUP INSTALLATIE OF MACHINE, ALLEMAAL VIA EEN SLIM PLATFORM: DE KAAK GROUP SERVICE PORTAL.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4