Previous Page  3 / 44 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 3 / 44 Next Page
Page Background

C

O L O F O N

E N

D

E

V

I S I E

Vakblad voor de totale bakkersbranche.

Verantwoordelijke uitgever Nederland:

GPmedia BV

Van Schaeck Mathonsingel 8

6512 AP Nijmegen, The Netherlands

Telefoon: (+31) (0)24 3246146

Telefax:

(+31) (0)24 3246144

E-mail:

info@gpmedia.nl

Internet:

www.gpmedia.nl www.nbtmagazine.biz

Verantwoordelijke uitgever België:

De Mey Micheline

Eekhoutdriesstraat 67

9041 OOSTAKKER (B)

Uitgever:

Peter Peeters

Redactie:

Coen de Jager (hoofdredacteur)

c.dejager@gpmedia.nl

Advertentieverkoop:

GPmedia BV

Verkoopleider: Gerdo van de Peppel

g.peppel@gpmedia.nl

Media-adviseurs: Emiel Bruning

e.bruning@gpmedia.nl

Tarieven op internet:

www.gpmedia.nl

Alle orders worden afgesloten en uit-

gevoerd conform de Regelingen voor het

Advertentiewezen, gedeponeerd ter griffie

van de Arrondissementsrechtbanken en bij

de Kamers van Koophandel.

Abonnementen:

www.gpmedia.nl

of via

info@gpmedia.nl

Per jaar in Nederland € 24,-

(excl. 6% BTW)

Losse verkoop

€ 5,70

Het abonnement kan elk gewenst

moment ingaan.

Vormgeving:

Studio Intensive

Telefoon: (+31) (0)24 3246140

info@studio-intensive.com www.studio-intensive.com

Druk:

Geers Offset (België)

ISSN:

1872-9363

© Copyright 2015

Niets uit deze uitgave mag worden ver-

veelvoudigd en/of openbaar gemaakt door

middel van druk, fotokopie microfilm of

welke andere wijze dan ook, zonder voor-

afgaande toestemming van de uitgever.

NBT Magazine besteedt de grootst moge-

lijke aandacht aan de juistheid van de

informatie die in het vaktijdschrift wordt

opgenomen. Fouten zijn echter niet vol-

ledig uit te sluiten. De uitgever en de

auteurs zijn dan ook op geen enkele wijze

verantwoordelijk voor schade, van welke

aard ook, die is ontstaan als gevolg van

handelingen en/of beslissingen die geba-

seerd zijn op de bedoelde informatie.

TweemaandelijksVaktijdschrift - Erkenningsnummer (P708170)

Vakblad voor de totale bakkersbranche

|

Juni 2015

|

16e jaargang no.3

|

Prijs

10,50

RETRO:

BAKKERIJ

ABBEKERK

W

EESP

COVERSTORY

50 JARIG

BESTAAN

HOBA

nbt magazine

Voor u ligt NBT Magazine ‘nieuwe stijl’. NBT is in een nieuw jasje gestoken en ons

hele team is hartstikke trots op het eindresultaat. Het eerste verschil is u al meteen

opgevallen: we hebben onze cover aangepast. Daarnaast ziet u nog veel meer ver-

andering als u het blad doorbladert, maar daarbij hebben we de herkenbare stijl van

NBT Magazine niet losgelaten.

Verandering kan nooit kwaad. Dat weet u als ondernemer als geen ander. Daar waar

mogelijk, is het zeker raadzaam om af en toe uw eigen onderneming eens onder de

loep te nemen. Bent u toe aan verandering? Dat kan van alles zijn: van uw winkel-

uitstraling tot uw productieruimte. Inspelend op de trends op het gebied van automa-

tisering, verpakkingen en koelen & vriezen, heeft de redactie van NBT Magazine de

laatste ontwikkelingen op een rijtje gezet om u te helpen waar mogelijk.

Er komt de laatste tijd gelukkig ook weer steeds meer goed nieuws naar buiten

aangaande broodconsumptie. De negatieve berichtgeving lijkt achter ons te liggen

wat betreft de effecten van brood op de gezondheid. Ikzelf ben nooit een twijfelaar

geweest op dit gebied, maar helaas moet ik toegeven dat mijn wederhelft wel tot de

doelgroep behoort van vrouwen tussen de twintig en 45 die gevoelig zijn voor de

negatieve en tegenstrijdige informatie over brood. Ondanks overtuigende pleidooien

van mijn kant, heeft ze toch vorig jaar de keuze gemaakt om minder brood te gaan

eten. Ontbijten met yoghurt en granen, het is voor mij gewoon niet weggelegd. Ik

zou niet weten wat ik zonder mijn heerlijke boterhammetje van de bakker moet,

ongeacht de berichtgeving in de media. Dat vooral hoogopgeleide vrouwen in de

leeftijdscategorie van twintig tot 45 daar wel gevoelig voor zijn, zegt misschien wel

wat, maar voordat ik mij uit ga laten over de beïnvloedbaarheid van deze groep en

mensen in hokjes ga plaatsen, wil ik u wijzen op het nieuwe broodoffensief: Brood.

Wat zit daarin? Het doel is om van broodtwijfelaars weer broodfans te maken door op

allerlei manieren het eerlijke verhaal over brood te vertellen. Een geweldig initiatief,

met hopelijk een positieve uitkomst voor uw verkoop. Wij hopen u verder positief te

verrassen met NBT Magazine nieuwe stijl, om het optimisme nog maar even vast te

houden.

Veel leesplezier met deze prachtige uitgave van NBT Magazine!

Coen de Jager

Hoofdredacteur NBT Magazine

c.dejager@gpmedia.nl

De Visie

Coen de Jager

'De negatieve berichtgeving lijkt achter ons

te liggen wat betreft de effecten van brood

op de gezondheid'

NB T M

A G A Z I N E

N R

3 2 0 1 5 3