NBT magazine nr3-2022 Online

NB T M a g a z i n e n r 3 2 0 2 2 21 C o v e r s t o r y KOMA KOMA GEEFT HAAR EIGEN VERHAAL HELEMAAL VORM EN IS VOORTAAN UW PARTNER IN ‘SUSTAINABLE CONDITIONING SOLUTIONS’ ALS BEDRIJF ZIJNDE BEHOEFT KOMA GEEN INTRODUCTIE. KOMA IS AL SINDS 1938 ACTIEF EN IN DIE RUIM TACHTIG JAAR UITGEGROEID TOT EEN WERELDWIJD OPERERENDE FAMILIEBEDRIJF WAAR DE FOCUS LIGT OP DE ONTWIKKELING, PRODUCTIE, INSTALLATIE EN ONDERHOUD VAN KOEL-, VRIES- EN CONDITIONERINGSSYSTEMEN. HET UITGEBREIDE PRODUCTPORTFOLIO OMVAT ZOWEL STANDALONE ALS CENTRALE INSTALLATIES. KOMA ONTWIKKELT EN REALISEERT HAAR KOEL-, VRIES- EN CONDITIONERINGSSYSTEMEN VOLLEDIG IN EIGEN BEHEER EN DOOR DE AANWEZIGHEID VAN EEN IN HOUSE R&D-AFDELING EN DE NODIGE KENNIS EN ERVARING IS KOMA IN STAAT OM INNOVATIEVE SYSTEMEN TE REALISEREN. ZO KUNNEN WE EIGENLIJK SNEL SAMENVATTEN WAT KOMA DOET, MAAR WAAR STAAT DE CONDITIONERINGSSPECIALIST NU VOOR? HOE WORDT KOMA GEZIEN DOOR HAAR KLANTEN EN HAAR MEDEWERKERS? WAT IS HET VERHAAL VAN KOMA? OP DIE VRAGEN HEEFT HET BEDRIJF DE LAATSTE ANDERHALF JAAR NAAR HET ANTWOORD GEZOCHT EN DAT HEEFT GELEID TOT EEN NIEUWE POSITIONERING, BRANDING EN UITSTRALING VAN KOMA ZELF. DAAROM GAAT KOMA NU DOOR HET LEVEN ALS KOMA SUSTAINABLE CONDITIONING SOLUTIONS. HOE DIT ALLEMAAL TOT STAND IS GEKOMEN EN WAT DAT TOT GEVOLGEN HEEFT, LEGGEN CEO HERCO KOELING EN MARKETING MANAGER RONNIE KUSTERS ONS UIT.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4