NB T M
A G A Z I N E
N R
4 2 0 1 6
8
N
I E U W S
Om deze toppers meer tijd te geven om het showstuk te bedenken en te
maken heeft het bestuur van de BakkersVakWedstrijden het thema al bekend
gemaakt. Dit jaar is er gekozen voor het thema ‘Techniek’! Een zeer breed
thema in de lijn met de sponsor van deze klasse TenBa. Of het nu gemaakt
wordt met chocolade, brooddeeg of suikerwerk dat maakt niet uit. Maar het
sierstuk moet uit 90% eetbare producten bestaan, oneetbare onderdelen
mogen alleen ter ondersteuning worden gebruikt.
Wie het mooiste sierstuk heeft, wordt de winnaar van deze klasse en ontvangt
deze tijdens de uitreiking op woensdag 9 november 2016, de trofee. Maar
zoals gebruikelijk worden ook dit jaar alle sierstukken op de foto gezet. Elke
deelnemer ontvangt een certificaat inclusief foto.
Wilt u de prachtige sierstukken van de vorige edities bekijken? Ga dan naar
www.bakkersvakwedstrijden.nlDe kritische consument wil alles weten over uw producten en staat tegelijkertijd open
voor nieuwe ideeën. Hier liggen grote kansen om de consument aan uw bedrijf te bin-
den. Zorg dat uw personeel de basiskennis beheerst. NBC Fresh Up stelt uw medewerkers
in staat om in eigen tempo en desgewenst in eigen tijd kennis op te doen over producten
die ze verkopen. Het online platform van NBC Fresh Up werkt gebruikersvriendelijk en
motiveert uw personeel om te professionaliseren. Uiteindelijk draait het erom dat uw
medewerkers het vertrouwen krijgen om vol enthousiasme over een product te vertellen
en zo de klant te kunnen overtuigen van de meerwaarde die uw onderneming biedt.
Meer informatie:
NBC
Tel. +31 (0)317 471247
www.nbc.nlWIE MAAKT EEN
TECHNISCH HOOGSTANDJE
?
INSPELEN OP
DE KRITISCHE CONSUMENT
SINDS JAAR EN DAG WORDEN DE MOOISTE SIERSTUKKEN INGE-
LEVERD BIJ DE BAKKERSVAKWEDSTRIJDEN. MISSCHIEN HERINNERT
U ZICH NOG WEL HET FASHIONSTATEMENT OF DE BRUIDSTAAR-
TEN VAN VOORGAANDE EDITIES. DE MOOISTE EN CREATIEFSTE
SIERSTUKKEN WORDEN GEMAAKT. ER ZIJN ZELFS DEELNEMERS DIE
TIJDENS HET INLEVEREN, OP DE SHOWTAFELS, DE LAATSTE ITEMS
VASTMAKEN MET VEEL ZORGVULDIGHEID.
HET IS TEGENWOORDIG NIET MEER VOLDOENDE OM EEN KWALITATIEF GOED
PRODUCT TE VERKOPEN. U ZULT UW KLANT NOG BETER MOETEN OVERTUIGEN
VAN UW MEERWAARDE EN DAAR HEBBEN UW WINKELMEDEWERKERS EEN
GROOT AANDEEL IN. ZIJ VERTEGENWOORDIGEN IMMERS UW BEDRIJF, ELKE
DAG WEER. DAAROM IS HET NBC EEN NIEUW INITIATIEF GESTART: FRESH UP.