NBT magazine nr5 online

N a b e s c h o u w i n g I B A 2 0 1 8 Het pizza-concept was geënt op het optimaliseren van de productie van pizza’s met de geïntegreerde Tromp Group proceslijn. “Wat een geweldige beurs”, is de reactie van Erik Smink, manager Marketing, Communication & International Exhibitions van de Tromp Group. “Niet alleen vanwege het enorme aantal bezoekers aan onze stand maar vooral ook de enorme belangstelling voor de productlijnen.” BEST-IN-CLASS “De keuze om het accent op pizza te leggen voor deze beurs was een schot in de roos”, zo vervolgt Erik. “Juist tijdens deze IBA konden we belangstellenden kennis laten maken met onze visie op geïntegreerde systemen die wij bouwen met onze best-in-class onderdelen. Veel gesprekken gingen ook over enkelvoudige apparatuur. Relaties roemen de perfecte kwaliteit van de machines die gebouwd zijn. Voor Tromp Group een bewijs dat we weten wat relaties verwachten en wij op die wijze de best-in-class machines kunnen leveren.” TOTAALCONCEPT Erik: “Daarnaast hadden wij de gelegenheid om bezoekers duidelijk te maken wat de voordelen zijn van zaken doen met een bedrijf dat, door de samenwerking binnen Markel Food Group, productiefaciliteiten en lokale mensen ter beschikking heeft op alle continenten. En dat telt echt als het aankomt op kwaliteit, marktkennis en service. Door deze samenwerking binnen Markel Food Group met AMF en Reading Bakery Systems maken wij gebruik van een breed kennisnetwerk en leveren wij een totaalconcept. Wereldwijd én met de lokale kennis en back-up van onze partners binnen de Markel Food Group.” “De opzet van de stand, het bakken van pizza’s door onze meesterbakkers, de gastvrijheid en vooral de volledige aandacht en kennis van producten en de markt sprak de bezoekers aan. Naast pizza’s was er uiteraard aandacht op de stand voor onze andere productgroepen: Sheeted Breads, Pastry & Laminated Doughs, Cakes & Muffins, Pies en Wafels & Funcakes. Een totaalaanbod zoals veel relaties dit omschreven. Al met al kijken we terug op een zeer geslaagde beurs”, aldus Erik tot slot. Meer informatie: Tromp Group Tel. +31 (0)33 2994373 www.trompgroup.nl info@trompgroup.nl NB T M a g a z i n e n r 5 2 0 1 8 25 ‘Pizza time’ OP DE STAND VAN TROMP GROUP TROMP GROUP HAD TIJDENS IBA 2018 EEN PIZZA-THEMA EN WE MOGEN WEL ZEGGEN DAT HET ‘PIZZA TIME’ WAS OP DE STAND. ONDER DE VLAG VAN TROMP GROUP VALLEN DE MERKEN TROMP SHEETING & DEPOSITING SYSTEMS EN DEN BOER BAKING SYSTEMS EN DEZE TWEE MERKEN KREGEN DE RUIMTE OM HUN SPECIALITEITEN TE TONEN, MAAR MET ALLEN HETZELFDE DOEL, NAMELIJK PIZZA.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4