NBT Magazine nr 5 2023 Online

NBT MAGAZINE NR 5 2023 47 HYGIËNE Interceil werkt de klok rond en de vakmensen staan ook in het weekend voor u klaar. “Wij begrijpen dat foodbedrijven geen kantooruren aanhouden. Wij komen onze klanten niet om 9 uur voor de voeten lopen, als dan juist de productie volop aan de gang is.” Deze meedenkende en flexibele benadering wordt gewaardeerd, merkt Hendriks: “Veel bakkerijen laten ons standaard een keer per jaar komen. Zo weet je zeker dat je, bijvoorbeeld voor een audit, met een schone lei begint. Je kunt dan zelf met een gerust hart je reguliere reinigingsroutine toepassen, omdat je weet dat eens per jaar Interceil de puntjes op de i zet.” Referentie Dat is ook precies wat Cérélia, fabrikant van kant-en-klare pannenkoeken, poffertjes en pancakes, zo beviel. Teamleider Facility John Meerkerk: “Interceil bracht onze hygiënestandaard eigenlijk naar een ijkpunt, waarna wij zelf weer verder konden met het bijhouden ervan. We zijn inmiddels een vaste samenwerking met Interceil aangegaan, want de communicatielijnen zijn kort en prettig en het resultaat was zeer naar wens. Interceil heeft zijn professionele lat erg hoog liggen.” Eigen schoonmaakmiddel Dat is ook de reden dat het bedrijf zijn schoonmaakmiddel SA-8 volledig in eigen beheer heeft ontwikkeld, en dat geldt ook voor de reinigingsmachines. Hendriks: “Onze schoonmaakmiddelen zijn onschadelijk voor mens, milieu en het productieproces. Door de speciale technieken zoals onder andere ultrasone reiniging, zijn er geen agressieve middelen nodig voor een schoon resultaat.” INTERCEIL ONTZORGT MET GRONDIGE REINIGING: SCHOON ERIN, SCHOON ERUIT Dat bakkerijen en andere foodbedrijven de hygiëne op topniveau moeten hebben, behoeft geen betoog. Maar om na een drukke werkdag alle hoeken en gaten boven je eigen reikwijdte en buiten je blikveld na te lopen, lukt niet altijd. En wat te doen met aanslag die zich zo geleidelijk opbouwt? Interceil biedt de helpende hand. Het bedrijf is een specialist in het reinigen van wanden en plafonds (alsmede armaturen en roosters). Wie de mensen van Interceil over de vloer krijgt, haalt dertig jaar ervaring in huis. Directeur Henny Hendriks is er met recht trots op. “We bieden een unieke service en onze vakkundige uitvoerders staan volledig in dienst van de klant. Ze denken altijd in diens belang mee.” Grote én kleine ondernemers Interceil werkt voor zowel grote industriële bakkerijen en –voedselproducenten, als voor de kleine ondernemer, benadrukt Hendriks. “Dat vind ik heel belangrijk om te zeggen: we waarderen de kleine klant net zo zeer als de grote. Iedereen kan rekenen op dezelfde service, kwaliteit en maatwerk.” Dat maatwerk bestaat niet alleen uit de eerder genoemde flexibiliteit in planning. Ook de uitvoering van het werk is erop gericht het normale productieproces zo min mogelijk te verstoren. ‘Schoon erin, schoon eruit’, noemt Henny Hendriks dat. “Voor de meeste ruimtes geldt dat ze niet ontruimd hoeven te worden. Zowel het afdekken van het meubilair, het afplakken van roosters en elektra, als het inzetten van hoogwerkers en steigers regelen we allemaal.” Naast reiniging van wanden en plafonds, kan Interceil deze ook voorzien van een gloednieuwe coating in alle gewenste kleuren. Ook voor deze metamorfose van de bedrijfsruimte geldt dat de klant er weinig tot geen voorwerk van heeft en dat de ruimte bedrijfsklaar in een frisse jas wordt afgeleverd. Meer weten, of een kosteloze test of offerte aanvragen? Kijk op www.interceil.nl of neem contact op via henny@interceil.nl / tel. 06-53 176 135.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4