NB T M
a g a z i n e
n r
6 2 0 1 6
16
V
e r z e k e r i n g e n
VERZEKERING OP BASIS VAN NIEUWWAARDE
“Veel bakkerondernemers hebben een verzekering op basis van nieuwwaarde. ‘Dus dat zit
wel goed’, is de algemene gedachte. Helaas is de praktijk anders. Omdat de wetgever heeft
bepaald dat een verzekerde geen vergoeding mag ontvangen waardoor hij na een schade in
een voordeliger positie komt, het zogenaamde indemniteitsbeginsel, hanteren verzekeraars
een zogenaamde nieuwwaarde clausule. Dit betekent dat als uw bakkerij door brand wordt
verwoest, de schade in principe afgewikkeld zal worden op basis van nieuwwaarde. Echter
BENT U VERZEKERD VAN EEN
GOEDE VERZEKERING?
DEZE UITGAVE VAN NBT MAGAZINE STAAT
DEELS IN HET TEKEN VAN VERZEKERIN-
GEN EN ALLES WAT DAARBIJ KOMT KIJKEN.
NIET HET MEEST INTERESSANTE ONDER-
WERP, MAAR ZEKER BELANGRIJK VOOR UW
ONDERNEMING. GELUKKIG ZIJN ER EEN
AANTAL SPECIALISTEN IN ONZE BRANCHE
DIE U GRAAG HELPEN MET UW VERZEKE-
RINGSVRAAGSTUKKEN. GEERLOF HAARING,
GECERTIFICEERD REGISTER TAXATEUR VAN
HAARING BAKKERIJADVIES & TAXATIES,
VOERT TAXATIES UIT BIJ BAKKERIJEN VOOR
VERZEKERINGSDOELEINDEN EN MERKT IN
DE PRAKTIJK DAT ER OVER HET GOED VER-
ZEKERD ZIJN NOG VEEL MISVERSTANDEN
BESTAAN. OMDAT HIJ WEET DAT JE DAAR
NIET PAS ACHTER WILT KOMEN ALS JE EEN
SCHADE HEBT, LICHT HIJ DE BELANGRIJK-
STE VERSCHILLEN TUSSEN DE TWEE MEEST
VOORKOMENDE VERZEKERINGSVORMEN
GRAAG NADER TOE.
A
d v e r t e n t i e
NB T M
A G A Z I N E
N R
3 2 0 1 6
16
I E U W S
HAVELAAR
MAAKT
WINNAARS VAN
AKKERSVAK
B URSACTIE BEKEND
BAKKERSVAK IN ROSMALEN VIERDE DIT JAAR H T VIJFJARIG
BESTAAN EN HAVELAAR VERPAKKINGEN HEEFT HIEROP INGEHAAKT
DOOR FLINK UIT TE PAKKEN MET CREATIEF VERPAKKEN. DE STAND
VAN HAVELAAR STOND VOLLEDIG IN HET TEKEN VAN INSPIRERENDE
VERPAKKINGSOPLOSSINGEN EN (RE)STYLING VAN
VERPAKKINGSONTWERPEN EN BEZOEKERS MAAKTEN KANS OP
EEN MOOIE PRIJS.
Door het invullen van een actieformulier konden bezoekers van
de Havelaar-stand kans maken op één van de twee gepersona-
liseerde bakkersfietsen. De animo voor de speciale beursverlo-
tingsactie van Havelaar was overweldigend. Dat heeft Havelaar
tijdens Bakkersvak doen besluiten om het Oxboard, welke werd
gebuikt om de beursacties bij de bezoekers onder de aandacht te
brengen, ook te verloten.
WINNAARS
De gelukkige winnaars Marjolein Van Gessel van Het Zoete
Stationnetje, Mieke van Iersel van Meesterbakker van Iersel en
Arjan van de Rovaart van Vipam waren zeer verrast en verheugd
dat juist zij hadden gewonnen. De Bakkersfietsen met logo en
gepersonaliseerde krat worden ingezet voor nog meer naamsbe-
kendheid. Zo gaat Meesterbakker van Iersel de fiets gebruiken in
een bedrijfsfilm ter ere van hun twintigjarig bestaan. Het Zoete
Stationnetje doet zelf regelmatig acties via Facebook en gaat de
fiets hierin terug laten komen.
Meer informatie:
Havelaar verpakkingen BV
Tel. +31 (0)75 6400 100
www.havelaar-verpakkingen.nlA
D V E R T E N T I E
t
t
t