Previous Page  16 / 44 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 16 / 44 Next Page
Page Background

NB T M

a g a z i n e

n r

6 2 0 1 6

16

V

e r z e k e r i n g e n

VERZEKERING OP BASIS VAN NIEUWWAARDE

“Veel bakkerondernemers hebben een verzekering op basis van nieuwwaarde. ‘Dus dat zit

wel goed’, is de algemene gedachte. Helaas is de praktijk anders. Omdat de wetgever heeft

bepaald dat een verzekerde geen vergoeding mag ontvangen waardoor hij na een schade in

een voordeliger positie komt, het zogenaamde indemniteitsbeginsel, hanteren verzekeraars

een zogenaamde nieuwwaarde clausule. Dit betekent dat als uw bakkerij door brand wordt

verwoest, de schade in principe afgewikkeld zal worden op basis van nieuwwaarde. Echter

BENT U VERZEKERD VAN EEN

GOEDE VERZEKERING?

DEZE UITGAVE VAN NBT MAGAZINE STAAT

DEELS IN HET TEKEN VAN VERZEKERIN-

GEN EN ALLES WAT DAARBIJ KOMT KIJKEN.

NIET HET MEEST INTERESSANTE ONDER-

WERP, MAAR ZEKER BELANGRIJK VOOR UW

ONDERNEMING. GELUKKIG ZIJN ER EEN

AANTAL SPECIALISTEN IN ONZE BRANCHE

DIE U GRAAG HELPEN MET UW VERZEKE-

RINGSVRAAGSTUKKEN. GEERLOF HAARING,

GECERTIFICEERD REGISTER TAXATEUR VAN

HAARING BAKKERIJADVIES & TAXATIES,

VOERT TAXATIES UIT BIJ BAKKERIJEN VOOR

VERZEKERINGSDOELEINDEN EN MERKT IN

DE PRAKTIJK DAT ER OVER HET GOED VER-

ZEKERD ZIJN NOG VEEL MISVERSTANDEN

BESTAAN. OMDAT HIJ WEET DAT JE DAAR

NIET PAS ACHTER WILT KOMEN ALS JE EEN

SCHADE HEBT, LICHT HIJ DE BELANGRIJK-

STE VERSCHILLEN TUSSEN DE TWEE MEEST

VOORKOMENDE VERZEKERINGSVORMEN

GRAAG NADER TOE.

A

d v e r t e n t i e

NB T M

A G A Z I N E

N R

3 2 0 1 6

16

I E U W S

HAVELAAR

MAAKT

WINNAARS VAN

AKKERSVAK

B URSACTIE BEKEND

BAKKERSVAK IN ROSMALEN VIERDE DIT JAAR H T VIJFJARIG

BESTAAN EN HAVELAAR VERPAKKINGEN HEEFT HIEROP INGEHAAKT

DOOR FLINK UIT TE PAKKEN MET CREATIEF VERPAKKEN. DE STAND

VAN HAVELAAR STOND VOLLEDIG IN HET TEKEN VAN INSPIRERENDE

VERPAKKINGSOPLOSSINGEN EN (RE)STYLING VAN

VERPAKKINGSONTWERPEN EN BEZOEKERS MAAKTEN KANS OP

EEN MOOIE PRIJS.

Door het invullen van een actieformulier konden bezoekers van

de Havelaar-stand kans maken op één van de twee gepersona-

liseerde bakkersfietsen. De animo voor de speciale beursverlo-

tingsactie van Havelaar was overweldigend. Dat heeft Havelaar

tijdens Bakkersvak doen besluiten om het Oxboard, welke werd

gebuikt om de beursacties bij de bezoekers onder de aandacht te

brengen, ook te verloten.

WINNAARS

De gelukkige winnaars Marjolein Van Gessel van Het Zoete

Stationnetje, Mieke van Iersel van Meesterbakker van Iersel en

Arjan van de Rovaart van Vipam waren zeer verrast en verheugd

dat juist zij hadden gewonnen. De Bakkersfietsen met logo en

gepersonaliseerde krat worden ingezet voor nog meer naamsbe-

kendheid. Zo gaat Meesterbakker van Iersel de fiets gebruiken in

een bedrijfsfilm ter ere van hun twintigjarig bestaan. Het Zoete

Stationnetje doet zelf regelmatig acties via Facebook en gaat de

fiets hierin terug laten komen.

Meer informatie:

Havelaar verpakkingen BV

Tel. +31 (0)75 6400 100

www.havelaar-verpakkingen.nl

A

D V E R T E N T I E

t

t

t