NBT nr 6-2022 Online

NBT MAGAZINE NR 6 2022 16 NABESCHOUWING BAKKERS ZIJN KLAAR VOOR MORGEN DANKZIJ INSPIREREND KLANTEVENT MEER DAN 80 DEELNEMERS RAAKTEN OP DINSDAG 11 OKTOBER GEÏNSPIREERD OP DE BIJZONDERE LOCATIE BUITEN IN DE KUIL TE LAGE VUURSCHE. MET HET THEMA “KLAAR VOOR MORGEN”, ZORGDE HET INSPIRATIEPROGRAMMA PUUR VOOR DE BAKKER VOOR VERBINDING TUSSEN DE BAKKERS ONDERLING EN BOOD HET PRAKTISCHE HANDVATTEN OM ZICH VOOR TE BEREIDEN OP DE (NABIJE) TOEKOMST. BROODNODIG, IN DEZE UITDAGENDE TIJDEN. Hille-Jan Oppedijk, commercieel manager bij Sonneveld, opende de middag. Hij gaf aan dat het belangrijk was om post-corona weer bij elkaar te komen. “Als grondstoffenleverancier geven wij graag kennis en inspiratie door. Dat gaat van bakprocessen tot aan verkoopprocessen in de winkel. Wij zijn een partner van de bakker. Het is echter geen gemakkelijke tijd voor de bakkerij. We bouwen samen aan de toekomst. Ook in deze lastige tijden waarin de kosten letterlijk de oven uitrijzen.” Marketing manager Wouderick van Dam vulde aan: “Het is belangrijk om als bakker-ondernemer creatief te blijven en te denken in mogelijkheden, zeker in deze snel veranderende markt. Je moet als ondernemer energie besteden aan datgene waar je grip op hebt. Het hebben van de juiste focus en het maken van keuzes is daarbij belangrijk. Daarom richt deze dag zich op de toekomst van morgen en op het binden van klanten.”

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4