Pakkracht nr3-2021 Online

P a k k r a c h t n r 3 2 0 2 1 5 P. 26 MPS: CONNECT TO GROW Als wereldwijde speler loopt MPS voorop in de engineering en productie van hoge kwaliteit drukpersen voor de wereldwijde verpakkingsindustrie. Inge Smolders, Manager Marketing Communications, en Martijn Cazemier, Program Leader Customer Performance, vertellen de nieuwste aanvulling van het servicepakket van MPS, dat zij lanceren in combinatie met een nieuwe brand identity en nieuwe merkbelofte: ‘Connect to Grow’. P. 33 DIGIMARC-BARCODE Optimum Group kan haar etiketten voorzien van een Digimarc-code. Deze ‘onzichtbare’ barcode wordt opgenomen in het design en is met het blote oog niet zichtbaar. Een etiket komt tot leven met een Digimarc-barcode en krijgt een compleet andere waarde. 33 41 P. 41 VIRTUAL.DRUPA virtual.drupa schreef geschiedenis als de eerste puur digitale versie van de toonaangevende wereldwijde vakbeurs voor printtechnologieën. Het virtuele evenement overbrugde met succes de kloof tussen het vorige en komende face-to-face evenement in 2024.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4