Previous Page  13 / 44 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 13 / 44 Next Page
Page Background

Tegenwoordig snapt iedereen dat je met een uitgekiend productienetwerk veel sneller, flexibeler én goedkoper bent dan een

grote organisatie die werkt met eigen mensen en eigen middelen.”

UITDAGINGEN EN XCJ?

“De branches waar we nu in en voor werken zijn groot genoeg om gestaag uit te breiden.

De kennis die we hebben van de omgeving waarin we acteren, zie je terug in onze ontwerpen en producties. We zijn niet

actief op zoek naar nieuwe branches, maar voor nieuwe kansen en dito ontwikkelingstrajecten staan wij natuurlijk altijd open!

Internationaal zie ik nog wel uitdagingen. We hebben een aantal Duitse opdrachtgevers en leveren tot in Zwitserland. In inter-

nationale uitbreiding zie ik nog veel leuke kansen.”

DUURZAAMHEID EN INNOVATIE?

“Duurzaamheid vinden we altijd een lastige. Wat is milieuonvriendelijk? Vaak wordt er alleen gekeken naar een aspect als

recyclebaarheid of zelfs alleen maar naar consumentenperceptie. Wat in Nederland uitstekend recyclebaar is, kan in andere

delen van onze wereld een serieus probleem zijn. Wat dat betreft doen we wat er gevraagd wordt en hebben we opdracht-

gevers die specifieke eisen stellen aan hun verpakkingen - op het gebied van milieu - en anderen doen dat niet. We kunnen

hierin adviseren als het nodig is, maar uiteindelijk volgen wij het beleid van onze opdrachtgevers. Op het gebied van innovatie

verwacht ik dat er veel meer techniek verwerkt zal gaan worden in verpakkingen. Daarnaast zal het gebruik van andere materi-

alen en het milieuaspect belangrijk blijven. Gemiddeld genomen bepaalt een visueel aantrekkelijke verpakking mede het suc-

ces van een product en de techniek ‘nog’ niet.”

WAT WILT U VERDER NOG KWIJT OVER XCJ?

“Onze service gaat enorm en verrassend ver! Als er een uitdaging is dan lossen we dat op, áltijd! Ik erger mij bijvoorbeeld

al aan het feit dat als ik een vers broodje filet haal bij de benzinepomp en vraag of ze er wat zout en peper op doen, ze dat

simpelweg niet doen. Je zit dan dus weer met je broodje op schoot in de auto van die minuscule zakjes peper en zout open te

scheuren. XCJ doet het zout en peper op je broodje én je hoeft er niet eens om te vragen!”

Meer informatie: XCJ Reclame Productie, tel. 055-5786129,

www.xcj.nl

P

A K K R A C H T

N R

4 2 0 1 6 13