Pakkracht nr6-2023 Online

4 PAKKRACHT NR 6 2023 ... INHOUD P. 22 COVERSTORY LOGOPAK Logopak, onderdeel van Possehl Identification Solutions (PID), specialiseert zich al ruim veertig jaar in print-and-apply etiketteersystemen, vooral systemen met hogere snelheden. “Waar andere bedrijven afhaken, komen wij juist om de hoek kijken”, zegt Jan de Goeijen, Sales Manager Benelux. “Wij leveren aan nagenoeg alle producerende bedrijven die producten verpakken in trays of dozen." P. 10 INTERVIEW BERLIN PACKAGING Berlin Packaging toonde op Luxe Pack een aantal nieuwe innovaties voor prestige producten. Zij stonden op de beurs met twee verschillende stands: één van Berlin Packaging Premi Industries, gespecialiseerd in de verpakking van schoonheidsartikelen, en één van Berlin Packaging Spirits, de one-stop-shop voor verpakkingen van gedistilleerde drank. P. 15 INTERVIEW FLEX FILM Jeroen en Tom Kruiper, de broers die samen de directie van Flex Film vormen, zijn altijd op zoek naar innovatieve producten om toe te voegen aan het assortiment van Flex Film. Pakkracht deed verslag van de nieuwe, hoge barrière krimpfolie die zij sinds kort leveren. Ze verwachten met deze folie een nieuwe markt te betreden waar klanten op zoek zijn naar alternatieven. P. 7 TERUGBLIK LUXE PACK Luxe Pack Monaco vond plaats van 2 tot 4 oktober op het Grimaldi Forum. In totaal waren 450 exposanten aanwezig en bezochten 10.420 mensen de beurs, een recordaantal sinds Luxe Pack Monaco’s oprichting 35 jaar geleden. Pakkracht was aanwezig en zet de belangrijkste trends in de wereld van luxe verpakkingen op een rij. 7 15 10 22

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4