Second Skin nr1 2019 Online

S e c o n d S k i n n r 1 2 0 1 9 3 Ik zal gelijk maar met de deur in huis vallen. Deze ‘visie’ is niet geheel actueel. Op het moment dat de eerste editie van het nieuwe jaar van Second Skin bij u op de deurmat valt, ben ik naar alle waarschijn- lijkheid net mama geworden van de allerleukste zoon ter wereld. Sterker nog, de verschijningsdatum van deze editie is precies mijn uitgerekende datum. Dus excuus, de tweede zin klopt waarschijnlijk ook niet. Misschien ben ik al een weekje moeder, of zit de kleine nog in mijn buik. Niemand die het weet. Deze visie schrijf ik dus alvast vooruit. Want vooruit denken en werken is inmiddels mijn tweede ‘hobby’. Want zomaar even met verlof zit er natuurlijk niet bij. Hoewel, ik ‘verlaat’ voor vier maanden met alle vertrouwen het schip, want we hebben ons team versterkt met Guusje Arts. Zij werkt sinds november 2018 bij ons op de redactie en wij zijn blij! Blij om haar inzet, haar humor, haar leergierig- heid en enthousiasme. Daarom kan ik oprecht zeggen, ik zie u graag in april weer terug om u op de hoogte te houden van het allerlaatste nieuws uit de bodyfasionbranche. Want als we één goed voornemen hebben in 2019 is het wel om te prikkelen, vernieuwen en mooie bodyfashionverhalen te blijven vertellen. Dat de markt aan het veranderen is kan niemand ontgaan zijn. De zelfstandige ondernemer wordt keer op keer gewezen op het bieden van onderscheidende waarde. Een belangrijke tool daarin is natuurlijk het bieden van een bijzonder collectieaanbod. En met de Salon de la Lingerie in het vooruitzicht (die dit weekend plaatsvindt) en de Nederlandse en Belgische beurzen in het vooruitzicht is nú het moment om uw collectieaanbod eens goed onder de loep te nemen. In deze editie treft u daarom, ter voorbereiding op het beursseizoen, een uitgebreide special over de herfst/wintercollecties 2019/2020 aan. We gaan dieper in op de lingerie, beenmode en de loungecol- lecties die op de beurzen aangeboden worden. Wat maakt de collecties precies bijzonder en hoe ziet u de samenwerking met de leverancier? Belangrijke zaken om over na te denken voordat u naar Parijs, Almere of Antwerpen afreist. Op de cover van deze editie staat Magic Bodyfashion. Linda Leestemakers vertelt uitgebreid over de bij- zondere groei die het bedrijf heeft doorgemaakt de afgelopen jaren. Maar ook over de bijzondere band die ze heeft met haar dochters - die haar grootste inspiratiebron zijn in het leven en haar ondersteunen in het bedrijf. Net als haar partner Marc de Graaff. Beide eigenaren hebben Magic Bodyfashion naar een hoger plan weten te tillen. Kortom, een mooi en bijzonder verhaal. Ook waren we deze editie op bezoek bij Isis Bodyfashion van Daphne uit Alkmaar. Zij profileert zich duidelijk als speciaalzaak en weet daardoor een unieke klantenkring op te bouwen. Haar grote passie voor ‘echte’ lingerie is daarbij de rode draad door haar verhaal. Of zoals ze het zelf zegt ‘Lingerie is een cadeautje’. Daar zijn wij het natuurlijk helemaal mee eens! Veel leesplezier gewenst! “ONDERSCHEIDENDE WAARDE BIEDEN MET EEN BIJZONDER COLLECTIEAANBOD” C o l o f o n e n D e V i s i e De Visie Else Witten Guusje Arts Vaktijdschrift voor de totale lingerie- en badmodebranche Verantwoordelijke uitgever Nederland: GPmedia BV Van Schaeck Mathonsingel 8 6512 AP Nijmegen Telefoon: +31 (0)24 3 246146 E-mail: info@gpmedia.nl Internet: www.gpmedia.nl www.second-skin.biz Verantwoordelijke uitgever België: GPmedia BV Postbus 10000 2300 Turnhout (B) Uitgever: Peter Peeters Redactie: Else Witten (hoofdredacteur) e.witten@gpmedia.nl Guusje Arts (redacteur) g.arts@gpmedia.nl Advertentieverkoop: GPmedia BV Gerdo van de Peppel (verkoopleider) g.peppel@gpmedia.nl Mirjam Voots (media-adviseur) m.voots@gpmedia.nl Alle orders worden afgesloten en uitgevoerd conform de Regelingen voor het Advertentiewezen, gedeponeerd ter griffie van de Arrondissementsrecht­ banken en bij de Kamer van Koop- handel. Vaktijdschrift Second Skin heeft het HOI Keurmerk. Dit betekent dat de oplage is gegarandeerd en gecontroleerd. Abonnementen: www.gpmedia.nl of via info@gpmedia.nl Per jaar € 20,- Losse verkoop € 10,50 Het abonnement kan elk gewenst moment ingaan. Vormgeving: GPmedia BV Telefoon: +31 (0)24 3 246146 Internet: www.gpmedia.nl Fotografie: Maaike van Esch Druk: PRinterface ISSN: 1872-9363 © Copyright 2019 Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotokopie, microfilm of welke andere wijze dan ook, zonder voorafgaande toestemming van de uitgever. Second Skin besteedt de grootst mogelijke aandacht aan de juistheid van de informatie die in het vaktijdschrift wordt opgenomen. Fouten zijn echter niet volledig uit te sluiten. De uitgever en de auteurs zijn dan ook op geen enkele wijze verantwoordelijk voor schade, van welke aard ook, die is ontstaan als gevolg van handelingen en/ of beslissingen die gebaseerd zijn op de bedoelde informatie. Hoofdredacteur Second Skin Redacteur Second Skin

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4