Second Skin nr1 2020 online

S e c o n d S k i n n r 1 2 0 2 0 4 I n h o u d P. 32 MEY ZET INDIVIDUALITEIT CENTRAAL Individualiteit staat centraal in de nieuwe collectie van Mey. De grenzen tussen klassieke nachtkleding, behaaglijke loungewear en modieuze bovenkleding vervagen steeds meer. P. 10 INTERVIEW SKINY Onder de Huber Groep vallen naast Huber ook de merken Hanro, Hom en Skiny. Huber en Skiny worden in Nederland sinds december 2018 vertegenwoordigd door Michelle van Laatum en Tran Munnik van MVL Agency. De twee meiden zijn enorm te spreken over de samenwerking met het team achter Huber en Skiny. Dat de Huber Groep inderdaad een bijzondere en toegankelijke organisatie is, blijkt uit een gesprek dat de redactie van Second Skin voert met Florian Neu, de CEO van Huber en SKINY. P. 14 CALIDA De Calida herfst/winter 2020-collectie, met de slogan COME CLOSER. – NATURE, draait helemaal om een terugkeer naar kernwaarden zoals kwaliteit, duurzaamheid en comfort. Met de herfst/winter 2020-collectie toont Calida opnieuw het belang van bijna 80 jaar ervaring in de kledingindustrie. P. 22 COVERSTORY In 2013 is NL Diffusion een joint venture aangegaan met Lacoste. Dat was echter niet het begin van de samenwerking tussen de twee partijen. Sinds 1996 verzorgt NL Diffusion namelijk de distributie van de kleding, schoenen en de leather goods van Lacoste in de Benelux. 1 januari 2020 kwam daar ook de distributie van de underwear bij. 14 10 32

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4