Second Skin nr 1-2023 Online editie

SECOND SKIN NR 1 2023 5 P. 37 FREYA De nieuwe herfst-/wintercollectie van Freya bevat innovatieve lingerie en activewear. De nieuwe collectie blijft niet onopgemerkt in je lingerielade door nieuwe kleuren en de drang om weer te floreren in je gym outfit. Zo maakt Undetected zijn debuut als dagelijkse beste vriend en combineert moderne styling met stijloplossing. P. 44 LOUISA BRACQ De herfst-/wintercollectie 2023/2024 van Louisa Bracq staat in het teken van jezelf niet al te serieus nemen, loslaten, plezier hebben en dansen, vandaar de slogan ‘Let’s dance’. Het merk heeft een leuke, sprankelende, speelse en onweerstaanbare collectie gecreëerd, vol energie, levensvreugde en goede vibes. De herencollectie wordt onder het motto ‘Be you, be Bracq’ gelanceerd, waarbij het niet uitmaakt wie je bent, waar je vandaan komt of hoe je eruit ziet. P. 47 COLUMN: VAN PYJAMA NAAR BADPAK NAAR PYRAMIDE Gek hoe dat werkt eigenlijk: het is eindelijk een beetje koud geweest, onder de nul graden, de verwarming staat laag, want hoge kosten en iedereen let nu extra op, maar ik verkoop amper nachtmode. Nou ja, amper, eigenlijk haast niets vergeleken met vorige jaren. Het is een tendens die al enige jaren bezig is, maar deze winter had ik er wel iets meer van verwacht. P. 48 SPECIAALZAAK IN BEELD “Hey Bianca!” roept Eveline, collega van eigenaresse Alda, naar een binnenlopende klant. Dit geeft aan wat voor gemoedelijke sfeer er hangt binnen Alda Bodyfashion. Alda en Eveline staan allebei klaar voor de klant, Alda werkt zelfs al bijna vijftig jaar in de bodyfashionbranche. Ze begon als zeventienjarige bij van Domselaar in Driebergen op de afdeling lingerie. 37 44 47 48

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4