Second Skin nr 1-2023 Online editie

SECOND SKIN NR 1 2023 52 KORT NIEUWS HET PREMIUMLABEL S VAN SLOGGI OVERTUIGT MET ELEGANTE SNITTEN EN RIJKE KLEUREN DIE ER LUXUEUS UITZIEN EN AANVOELEN, MAAR TOCH ELKE DAG VAN DE WEEK KUNNEN WORDEN GEDRAGEN. OM DIT PREMIUM GEVOEL VOOR DE ALLEDAAGSE LEVENSSTIJL NAAR EEN HOGER NIVEAU TE TILLEN, WERKT SLOGGI NU ELK SEIZOEN SAMEN MET INSPIRERENDE ARTIESTEN EN CREATIEVELINGEN VOOR S BY SLOGGI. ER WORDEN INSPIRERENDE PERSOONLIJKHEDEN GESELECTEERD DIE ZELFEXPRESSIE EN CREATIVITEIT VIEREN EN VERFIJNING OP HUN EIGEN MANIER HERDEFINIËREN. SINDS NOVEMBER 2022 IS KIM MAIKE SCHÄFER TOEGETREDEN TOT DE DIRECTIE ALS VIJFDE GENERATIE VAN ONDERGOEDFABRIKANT CECEBA, GEVESTIGD IN BALINGEN. SAMEN MET HAAR VADER JÜRGEN SCHÄFER IS KIM MAIKE SCHÄFER NU GELIJKELIJK ALGEMEEN DIRECTEUR VAN DE CECEBA GROUP. SLOGGI X ROSIE WOODS KIM MAIKE SCHÄFER TREEDT TOE TOT HET MANAGEMENT VAN DE CECEBA GROUP De allereerste samenwerkingspartner is straatkunstenaar Rosie Woods - een muurschildering- en studiokunstenaar uit Londen die nu in Australië woont. Haar expressieve, abstracte creaties sieren muren over de hele wereld en zijn tentoongesteld op internationale kunstfestivals. Haar levensbevestigende stijl maakt haar de perfecte partner voor de nieuwe S by sloggi-collectie. S by sloggi x Rosie Woods heeft unieke kantpatronen die de stijl van de kunstenaar weerspiegelen. Dankzij de beugelloze ondersteuning en de sensationele hoeveelheid stretch in de tops blijft alles precies waar het hoort - zonder het te beperken. Het GRS-gecertificeerde materiaal is bovendien goed voor het milieu. Comfortabel, elegant en geraffineerd - dat is de body met lange mouwen, een beha en een bralette met racerback, die te combineren is met slips in de kleuren Black, Desert Sand en Sugar Almond. Meer informatie: Sloggi Tel. +31 (0)40 2352900 www.sloggi.com De 30-jarige Kim Maike Schäfer trad in maart 2020 in dienst bij het familiebedrijf als Business Development Manager en werkt sindsdien nauw samen met het management om de interne processen te optimaliseren, met als doel de klant en zijn behoeften nog meer centraal te stellen. “De grote uitdaging voor de komende jaren is om de lingeriehandel eigentijds te maken”, legt de nieuwe algemeen directeur van de CECEBA Group uit. “Als bedrijf moeten we openstaan voor verandering en continu verbeteren.” Het is volgens haar belangrijk om alle medewerkers en klanten enthousiast te maken voor de gezamenlijke reis naar de toekomst. “Meer dan ooit wil de volgende generatie weten voor wie ze werken, wat er achter de producten zit die ze kopen en welke waarden de hoogste prioriteit hebben”, zegt Kim Maike Schäfer. “Als algemeen directeur moet je een visie leven en een eenheid worden samen met je medewerkers, klanten en de waarden die je nastreeft.” Jürgen Schäfer is ook verheugd een competente partner aan zijn zijde te hebben nu zijn dochter toetreedt tot de raad van bestuur. “Ik ben er trots op dat mijn dochter haar verantwoordelijkheid neemt, zeker in deze turbulente tijden. Na bijna twee jaar samenwerken, ben ik ervan overtuigd dat het zal voldoen aan de eisen van deze tijd en dat we samen de verdere ontwikkeling van ons bedrijf zullen bevorderen.” Meer informatie: International sales manager Sonja Pijpers Tel. +31(0)624125669 sonja.pijpers@ceceba.com Accountmanager Edwin Janssen Tel. +31 (0)6 52 56 95 25 edwin.janssen@ceceba.com

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4