Second Skin nr1 2024 Online

SECOND SKIN NR 1 2024 5 P. 40 ONDERNEMEN De afgelopen jaren zie je badmode steeds vaker al in de winter in winkels en op beurzen verschijnen. Maar is er daadwerkelijk vraag vanuit de klant naar deze producten buiten de traditionele seizoenen? In deze editie luidt de stelling: ‘Het assortiment moet niet meer seizoensgebonden zijn’. Vaktijdschrift Second Skin ging in gesprek met Marjolein van Dreven, Alda Majoor en Kim Cuijpers. P. 43 SARDA In de winter van 2024 wordt Andres Sarda, Sarda. Deze vernieuwing belooft een frisse kijk op lingerie waarbij gedurfde en sexy looks zullen verschijnen. De lingerie is comfortabel, gemakkelijk te dragen en gemaakt om in te bewegen. Sarda wil vrouwen overtuigen met lingerieontwerpen waarvan ze niet wisten dat ze die wilden, totdat ze die zagen. P. 45 CHANTELLE De afgelopen vijf jaar heeft Chantelle gewerkt aan het herstructureren van de merkenportefeuille, met als doel de merken samen sterker te maken en ze allemaal te verenigen onder één naam, Chantelle. Als onderdeel van de verandering hebben ze de volgende producten geïntroduceerd: Chantelle Soft Stretch, Chantelle X en Chantelle Easy Feel. Waarmee ze verder uitbreiden om zo nieuwe klanten te bereiken. P. 56 SPECIAALZAAK IN BEELD In het centrum van Doetinchem vind je Rose July, een lingeriezaak waar de roze tinten al vanaf buiten door de grote glazen pui te zien zijn. Liane Boschma is ‘pas’ 27 jaar en eigenaresse van deze winkel. Liane wil dat het lingerie shoppen een feestje wordt voor vrouwen. Om hier extra aan bij te dragen biedt ze private shopping-sessies en creatieve thema-avonden aan. 40 43 45 56

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4