secondskin online

I n h o u d S e c o n d S k i n n r 2 2 0 1 8 4 19 31 10 P. 23 TRIUMPH KEERT VOOR ZOMERCOLLECTIE TERUG NAAR DE BEGINTIJD VAN HET MERK Triumph neemt ons voor de lente/ zomercollectie van 2019 mee door een geheime deur naar een nog niet ontdekte vleugel van het Triumph- archief, dat is overstroomd en vervaagd door natuur en tijd. Triumph keert voor het volgend voorjaar terug naar de begintijd van het merk en laat unieke en kostbare schatten herontdekken. Al zijn ze ditmaal uitgevonden voor de nieuwe generatie vrouwen. P. 10 INTERVIEW Binnen Sapph volgen de ontwikkelingen elkaar de laatste jaren in rap tempo op. Na een herpositionering van het Nederlandse merk, een langdurige samenwerking met topmodel Fajah Lourens en een uitgebreide social mediacampagne, zet Sapph de komend jaar vol in op een flexibel productaanbod, e-commerce en brandshops. “Uiteraard blijven we aan alle winkels leveren, maar brandshops zullen in de toekomst voorrang krijgen. We gaan voor een 50-tal brandshops in zowel Nederland als België”, vertelt Sasja Leenders, C.E.O. van Sapph. P. 19 LANGVERWACHTE COMEBACK VAN FELINA BADMODE Voor lente/zomer 2019 voegt Felina een badmode-segment toe aan haar portfolio. In 2010 heeft Felina haar succesvolle badkledinglijn tijdelijk stopgezet. Maar in 2019 maakt het een comeback op verzoek van vele retailpartners en wordt het een vast onderdeel van Felina-assortiment. Volgens CEO Peter Partma is het doel van deze comeback om Felina te positioneren als een one-stop-leverancier en alle relevante productsegmenten te dekken. P. 31 EEN VISIE KRIJGT GESTALTE IN PUURHEID EN VERLEIDING Maryan Mehlhorn heeft voor de zomercollectie 2019 gekozen voor puurheid en verleiding, door Oosterse dromen en vintage herinneringen samen te brengen dankzij een unieke keuze van exotische kleuren en puris- tische looks. Een persoonlijk levensgevoel, dat wordt gedragen op de huid. Gecombineerd in vorm en design.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4