secondskin online

S e c o n d S k i n n r 2 2 0 1 8 45 C o l l e c t i e n i e u w s l e n t e / z o m e r 2 0 1 9 LINGERIEPRO - DE ENIGE MODEVAKBEURS IN BELGIË - IS HET ULTIEME VAKTREFFEN VOOR MODEWINKELS EN IN HET BIJZONDER VOOR LINGERIESPECIAALZAKEN IN DE BENELUX. DE BEURS IS EEN BELANGRIJK PLATFORM OM NIEUWE CONTACTEN TE LEGGEN EN ORDERS TE SCHRIJVEN. BOVENDIEN HOUDT HET LINGERIEPRO-TEAM ALS ABSOLUTE EXPERT EN SECTORCONNAISSEUR DE VINGER AAN DE POLS: HET HALFJAARLIJKSE EVENT IS EEN BRON VAN INSPIRATIE VOOR BEDRIJVEN EN BOETIEKHOUDERS. LingeriePRO EN DE LIEFDE VOOR LINGERIE WHAT TO EXPECT? LingeriePRO staat bekend als een gemoedelijke, gastvrije, creatieve en kwaliteitsvolle beurs. Bezoekers én standhou- ders worden er in de watten gelegd om op een zo aange- naam mogelijke manier business te kunnen doen. Tijdens de komende editie worden opnieuw ruim 350 collecties in nachtmode, lingerie, badmode, homewear, shapewear, leg- wear, activewear getoond... voor dames, heren en kinderen. Dit seizoen is er een duidelijke focus op badmode, strand- jurken en accessoires, aangedreven door de trend waarbij badmode niet enkel op het strand en in zwembad gedragen wordt, maar meer en meer als een volwaardig (boven)kle- dingstuk wordt ingezet. Ook sportmode krijgt meer aandacht. Verschillende merken spelen hierop in of specialiseren zich hier zelfs in. Op dit vlak zijn er een aantal nieuwkomers op de beurs die tegemoet komen aan de stijgende vraag van de consument die actiever dan ooit lijkt en op zoek is naar een geschikte outfit voor yoga, running etcetra Corsetterie blijft uiteraard belangrijk en stevig vertegenwoordigd. Naast de vaste waarden tonen enkele nieuwkomers voor de eerste keer hun collectie op de beurs. Tot slot neemt de night- en homewear zijn plaats in. J’AIME LA LINGERIE Deze zomer pakt LingeriePRO uit met een erg opvallende campagne waar alles draait rond de liefde voor de lingerie. Het is duidelijk dat het team niet alleen de sector door en door kent, maar ook dat die liefde voor de lingerie groot is en blijft. Agnes Wené, creative & strategic officer van LingeriePRO: “We hebben al ondervonden dat deze campagne veel weerklank vindt. We hopen dan ook dat deze campagne de beurs over- stijgt en dat ze ook door de winkeliers zal worden ingezet om hun liefde voor lingerie met de consumenten te delen. Vandaar ook dat we voor het eerst enkele producten lanceren die zij zelf kunnen inzetten. Dat gaat van posters, 3D-muurquotes tot zelfs een minifiets. Van die laatste verdelen we er trouwens één onder de bezoekers en standhouders van de komende LingeriePRO-editie. Reden te meer om de beurs op de agenda te zetten.” ‘HET GAAT GOED MET LINGERIEPRO.’ Aan het woord is Philippe Bracke, bedrijfsleider van LingeriePRO: “De beurs is al even sold-out. Er was opnieuw meer interesse van standhouders dan plaatsen te verdelen. Onze liefde en geloof in de beurs en de sector blijft groot. We plannen zelfs om in de toekomst nog meer voluit te gaan. Dat is ook de reden waarom ons team recent werd uitgebreid. We werken momenteel achter de schermen aan een nieuwe strategie en zullen deze de komende seizoenen stelselmatig in de markt zetten.“ PRAKTISCHE INFO LingeriePRO Tradefair heet iedereen van harte welkom op de 36ste editie op zondag 29 en maandag 30 juli 2018, van 9.00-18,00u in Waagnatie Expo & Events, Rijnkaai 150, 2000 Antwerpen. Registreer je op www.lingeriepro.be

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4