secondskin nr2 Online

S e c o n d S k i n n r 2 2 0 1 9 5 P. 38MEYBIEDT TALRIJKEMIX&MATCH-MOGELIJKHEDEN De Mey lente/zomercollectie 2020 speelt met invloeden uit de meest uiteenlopende culturen – van India tot Scandinavië. Daarbij ontdekt men een wereld van spannende facetten en kleurnuances. De veelzijdigheid van deze indrukken wordt weerspiegeld in de collectie: paisley in oriëntaalse kleuren, ornamenten, royale dessins en vrouwelijke borduursels geven de toon aan in het seizoen lente/zomer 2020. P. 53 GÖTZBURG BESTAAT 130 JAAR Wat begon als bijbaantje in 1889, heeft zich de afgelopen 130 jaar ontwikkeld tot een succesverhaal in de lingerie-industrie. De Götzburg Wäsche GmbH werd de belichaming van klassiek, opvallend en hoogwaardig herenondergoed. 56 53 24 P 56. SPECIAALZAAK IN BEELD – LINGERIE AT HOME Aniek Mulder, eigenaresse van Lingerie at Home uit Renkum, startte eerst een webshop om vervolgens ook een fysieke winkel te openen. “Ik miste het contact met de klanten. Juist datgene wat het werken in de lingeriebranche zo mooi en leuk maakt. De klant geeft zich letterlijk en figuurlijk bloot. Dat is het allermooiste wat er is. Wij helpen haar graag om zelfverzekerder, met de juiste maat en vooral een goed gevoel de winkel te verlaten.” P. 24 PASSIONATA LANCEERT BADCOLLECTIE IN DE BENELUX In 2018 heeft de klassieke lingerielabel Le Groupe Chantelle een hele rebranding gedaan. Het Franse label heet sindsdien CL, kort voor Chantelle Lingerie. De sterke en unieke identiteit van CL staat voor de waarden, normen en ambities die alle merken binnen CL gemeen hebben.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4