Second Skin nr 2 2024 Online

In de nieuwe collectie vind je weer veel vernieuwing zoals nieuwe badpakken en veel asymmetrische stijlen. “We introduceren het nieuwe badpak “Meryl” met een ruffle aan één zijde en een badpak met een grote strik op de schouder. Deze collectie is nog meer fashion gericht, waarbij de bikinitops ook gemakkelijk als top gedragen kunnen worden boven een broek of rok. Ook bevat de badmodecollectie onze best verkochte modellen, in nieuwe kleuren of details.” Nieuwe in de collectie is “Monica” een bralette met U-beugel, iets wat je nog weinig ziet voor grote cupmaten. “We hebben een Brazilian broekje toegevoegd, een model wat een jongere doelgroep aanspreekt. Daarnaast hebben we natuurlijk ook nog onze hogere broekjes, zoals de “Kim”, een hoger broekje met strikjes aan de zijkanten als speels detail, maar wel voldoende comfort en bedekking.” Naast het asymmetrische zien we veel ring details, in een bandje of als ceintuur om een badpak. Naast de badkleding bevat de collectie ook meer beachwear. “We merken dat klanten steeds vaker volledig gekleed willen worden. Ze willen niet alleen een bikini, maar ook een bijpassende jurk of broekje. In de collectie vind je “Jolie” overslag rok, “Bobby” broekje en “Monique” jurk.” Nederlands design Vanaf dit jaar is de badmodecollectie van Annadiva ook beschikbaar voor retailers. “Het is mijn wens dat alle vrouwen, zowel binnen als buiten Nederland, zich comfortabel kunnen voelen in badmode. We willen dat onze klanten blij de winkel verlaten en dat gunnen wij andere ondernemers ook”, benadrukt Mariëlle. “Als retailer ben je altijd afhankelijk van wat merken aanbieden. Het voordeel van ons als Nederlands bedrijf is dat we kijken vanuit twee perspectieven. Ik ben Annadiva begonnen vanuit mijn eigen behoefte als consument en daarnaast hoor ik wat er nog ontbreekt in onze winkels. Bovendien bekijken we het ook vanuit het oog van een retailer. We staan in dezelfde schoenen. We verkopen zelf ook andere merken en weten hoe dit contact verloopt. Wat werkt, nemen we mee en passen aan wat wij minder prettig vinden werken. We hebben een voorraad en je kunt bij ons nabestellen zolang de voorraad strekt. Ik wil mijn badmode niet op elke hoek van de straat hebben liggen, de voorraad is gelimiteerd. Dat is ook prettig voor de consument, zo draagt niet iedereen op het strand hetzelfde setje. We zijn een groot en klein bedrijf tegelijk, onze lijntjes zijn kort en er is daardoor veel mogelijk, ook vanuit marketingperspectief. Een mooie etalage met Annadiva of marketingmateriaal in de vorm van flyers, posters van allerlei formaten, dit op aanvraag, zodat je precies krijgt wat je nodigt hebt. Dat maatwerk en persoonlijk contact tussen ons en de retailer is voor ons beiden van groot belang. Doordat we naar elkaar luisteren, kunnen we samen groeien.” Mariëlle besluit: “Denk vooral aan je eigen klantenkring. Hoe kun jij je onderscheiden en je klanten zo goed mogelijk helpen? Wij onderscheiden ons als modieus merk voor vrouwen met een grotere cupmaat. De ene winkel past daarbij, de andere niet.” Bezoek Annadiva tijdens vakbeurzen Dit jaar zal Annadiva aanwezig zijn op Maredamare in Florance, Bodyfashion Tradefair Belgium in Antwerpen en Bodyfashion Days in Almere, waar ze bezoekers kennis laten maken met de nieuwe badmodecollectie. “We kijken ernaar uit om onze collectie te laten zien aan de retailers en vele mooie samenwerkingen aan te gaan. Er zijn nog veel vrouwen die wij blij kunnen maken met onze badmode, zowel in Nederland als daarbuiten.” Meer informatie: www.annadiva.nl SECOND SKIN NR 2 2024 35 ONZE KLANTEN VERLATEN BLIJ DE WINKEL EN DAT GUNNEN WIJ ANDERE ONDERNEMERS OOK

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4