Slagersvak nr3 2025

26 SLAGERSVAK NR 3 2025 COVERSTORY en kaasspeciaalzaken, bakkerijen, viswinkels, horeca, supermarkten, catering- en foodservicebedrijven. Ook de derde generatie Verdaasdonk zit al aan tafel, dat zijn Lisa en Roy. “Zoals je ziet hebben we een jeugdig team”, vertelt Geert. “We zitten vol ambitie om de huidige consument te kunnen bedienen met waar zij om vragen.” Accountmanager Jason heeft in zijn jaren bij VAV*groep die vraag zien veranderen. “Er is bijvoorbeeld minder vraag naar producten zoals zure zult en balkenbrij. Er wordt steeds meer gekozen voor gemak. Het oorspronkelijke/traditionele verdwijnt dus langzaam, maar daarentegen komen er veel leuke, nieuwe producten op de markt. Ik denk dat wij ons op het gebied van gemak de komende jaren nog volop kunnen ontwikkelen. Binnen de groep zijn er wat collega’s die heel sterk zijn in het volgen van trends en het daarop ontwikkelen van nieuwe ideeën. Zij geven er vervolgens een VAV-twist aan en dat concept, bestaande uit drie of vier componenten die samen een betaalbaar en lekker product vormen, verkopen wij vervolgens aan de slager, die er zijn klanten weer blij mee maakt.” Betrokken en betrouwbaar “Dat klanten bij ons komen én blijven, komt door het vertrouwen dat ze in ons hebben”, denkt Frans. Hij werkt al veertig jaar bij VAV en heeft de groei van het bedrijf meegemaakt. “Wij hebben een sterke naam in de markt en maken al jaren waar dat mensen op elk gebied op ons kunnen rekenen.” Hij krijgt bijval van zijn collega’s. Betrokken, betrouwbaar, groot assortiment, exclusieve producten, goede communicatie, meedenkend in concepten, de redenen om bij VAV*groep te (blijven) kopen vliegen geanimeerd en eensgezind over de tafel. Jason: “In Noordwijk rijden we meestal twee routes per dag, ook op vrijdagmiddag. Zodat we alle klanten maximaal kunnen bedienen. Volgens onze klanten zijn we daar onderscheidend in.” Accountmanager Pieter vult aan: “Hoe wij vooruitlopen op de

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4