Slagersvak Nr4-2021 Online

s l a g e r s v a k n r 4 2 0 2 1 29 die een hoogwaardige uitstraling heeft gekregen, zoals je die met name in België vaak ziet. Maar ook de persoonlijke manier van werken sprak ons enorm aan. Over alle details is nagedacht en het interieur is een doorvertaling geworden van de wensen en de luxe uitstraling die we nastreefden.” Na akkoord gegeven te hebben op de verbouwing, kon Integral Interieur na Pasen 2020 aan de slag. Op 13 mei gingen de deuren van de vernieuwde slagerij open. “We hebben een paar weken in een noodwinkel gedraaid. Na vier weken van verbouwen ging de nieuwe winkel open. Vanwege corona was het toch al heel druk, maar we zien duidelijk meer jongeren in de winkel en het aantal impulsaankopen is significant gegroeid”, verduidelijkt hij. NIEUWE DOELGROEPEN BEREIKT Integral werkte een nieuwe routing uit en richtte de winkel zo in dat de consumentenbeleving gigantisch is veranderd, stelt Van Hoof. “Vroeger kwamen mensen naar binnen en gingen ze via dezelfde weg weer naar buiten. Ze moesten wachten op elkaar en stelden zich achter elkaar op totdat ze aan de beurt waren. Nu kom je de winkel in en volg je een looproute langs de verschillende vitrines waar ze verschillende maaltijden, wraps, soepen en andere gemaksproducten tegenkomen. Ook de vleeswaren liggen nu in het meeneem-schap”, verduidelijkt Van Hoof. “Veel jongeren willen niet koken of iets gemakkelijks kunnen klaarmaken. We hebben gemerkt dat zij nu ook ineens onze winkel hebben gevonden, terwijl de vaste klanten die vroeger voor ons vlees kwamen, sneller geneigd zijn om wat gemaksproducten of vleeswaren mee te nemen. We zitten met onze slagerij aan een doorgaande weg, waardoor we ook regelmatig passanten in onze winkel zien. De impulsaankopen zijn echt toegenomen en daarmee is onze omzet eveneens fors gegroeid. Daar heeft de nieuwe winkelinrichting enorm mee geholpen.” “De samenwerking met Integral Interieur is uitstekend verlopen. Van het tekenproces tot de oplevering en de aftersales, alles is gegaan zoals we hadden gehoopt. Geen vraag was ze teveel. En dankzij de nieuwe winkelinrichting hebben we nieuwe doelgroepen aangeboord. Ik kan daarom alleen maar stellen dat de verbouwing meer dan geslaagd is.” Meer informatie: Integral NV, tel +32 (0)9-377 21 19 , www.integral-interieur.be

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4