Previous Page  33 / 68 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 33 / 68 Next Page
Page Background

S

P E C I A L

E X T E N S I O N S

AANVRAGEN UIT HELE WERELD

“Tijdens de laatste editie van Cosmoprof zijn we echt beloond voor alles wat

we in de afgelopen jaren in Hairloxx hebben geïnvesteerd”, bevestigt Roos van

Binsbergen. “In de stand hebben we veel gesprekken gevoerd met distributeurs

die ons concept interessant vonden. We hebben presentaties gegeven aan geïn-

teresseerden uit Dubai, Australië, de Verenigde Staten en ga zo maar door. Het

is natuurlijk nog even afwachten me wie we precies in zee gaan, maar ik ga

er vanuit dat ons afzetgebied en het aantal landen waar we vertegenwoordigd

zijn in de komende maanden verdubbeld wordt. Dat is een resultaat waar we

voorafgaand aan Cosmoprof eigenlijk niet eens over durfden te dromen.”

STERK MERK

“Een belangrijk onderdeel van de Hairloxx-filosofie is dat we kappers exclusivi-

teit bieden. Anders gezegd: we zullen het merk nooit gaan verkopen via groot-

handels of (web)shops. Ook leveren we uitsluitend aan gecertificeerde salons

die de Hairloxx-training hebben gevolgd. Deze manier van werken eisen we

ook van onze buitenlandse distributeurs. Op die manier zorgen we ervoor dat

Hairloxx ook op de lange termijn een sterk merk blijft – zowel in de Benelux

als in de rest van de wereld!”

Meer informatie:

Hairloxx Professional

Tel. 085-7600820

www.hairloxx.com

EERSTE COSMOPROF-DEELNAME

GROOT SUCCES VOOR

HAIRLOXX

SINDS JAAR EN DAG IS COSMOPROF IN ITALIË DE BELANGRIJKSTE

KAPPERSBEURS TER WERELD EN DE 2016-EDITIE WERD EIND MAART

GEHOUDEN. HET NEDERLANDSE MERK HAIRLOXX PROFESSIONAL

HAIREXTENSIONS WAS VOOR HET EERST ALS EXPOSANT OP DE

BEURS AANWEZIG. EIGENAARS BART-WILLEM VAN HUIZUM EN

ROOS VAN BINSBERGEN LIETEN NA AFLOOP WETEN DAT DE DEEL-

NAME EEN ENORM SUCCES IS GEWEEST: “VANUIT DE HELE WERELD

HEBBEN WE DISTRIBUTIEAANVRAGEN ONTVANGEN”, ALDUS HET

ONDERNEMENDE DUO.

“Hairloxx is geïntroduceerd in 2013 en bij de ontwikkeling van het merk zijn

we zeer zorgvuldig te werk gegaan”, vertelt Bart-Willem. “We kenden de exten-

sionmarkt natuurlijk al heel goed, maar voor Hairloxx zijn we echt nog een paar

stappen verder gegaan. Deze grondige voorbereiding heeft ertoe geleid dat we

weloverwogen keuzes konden maken. Voorbeelden daarvan zijn dat Hairloxx

uitsluitend leverbaar is in single drawn rémy-kwaliteit en in 23 kleuren. Dit is

een compact kleurenspectrum, maar ook dat is een bewuste keuze. Onderzoek

heeft aangetoond dat dit assortiment voldoende is om 98,7 % van de consu-

menten mee te bedienen, dus je zult als kapper vrijwel nooit ‘nee’ verkopen.”

D

E

K

A P P E R

N R

2 2 0 1 6 33