S
P E C I A L
E X T E N S I O N S
AANVRAGEN UIT HELE WERELD
“Tijdens de laatste editie van Cosmoprof zijn we echt beloond voor alles wat
we in de afgelopen jaren in Hairloxx hebben geïnvesteerd”, bevestigt Roos van
Binsbergen. “In de stand hebben we veel gesprekken gevoerd met distributeurs
die ons concept interessant vonden. We hebben presentaties gegeven aan geïn-
teresseerden uit Dubai, Australië, de Verenigde Staten en ga zo maar door. Het
is natuurlijk nog even afwachten me wie we precies in zee gaan, maar ik ga
er vanuit dat ons afzetgebied en het aantal landen waar we vertegenwoordigd
zijn in de komende maanden verdubbeld wordt. Dat is een resultaat waar we
voorafgaand aan Cosmoprof eigenlijk niet eens over durfden te dromen.”
STERK MERK
“Een belangrijk onderdeel van de Hairloxx-filosofie is dat we kappers exclusivi-
teit bieden. Anders gezegd: we zullen het merk nooit gaan verkopen via groot-
handels of (web)shops. Ook leveren we uitsluitend aan gecertificeerde salons
die de Hairloxx-training hebben gevolgd. Deze manier van werken eisen we
ook van onze buitenlandse distributeurs. Op die manier zorgen we ervoor dat
Hairloxx ook op de lange termijn een sterk merk blijft – zowel in de Benelux
als in de rest van de wereld!”
Meer informatie:
Hairloxx Professional
Tel. 085-7600820
www.hairloxx.comEERSTE COSMOPROF-DEELNAME
GROOT SUCCES VOOR
HAIRLOXX
SINDS JAAR EN DAG IS COSMOPROF IN ITALIË DE BELANGRIJKSTE
KAPPERSBEURS TER WERELD EN DE 2016-EDITIE WERD EIND MAART
GEHOUDEN. HET NEDERLANDSE MERK HAIRLOXX PROFESSIONAL
HAIREXTENSIONS WAS VOOR HET EERST ALS EXPOSANT OP DE
BEURS AANWEZIG. EIGENAARS BART-WILLEM VAN HUIZUM EN
ROOS VAN BINSBERGEN LIETEN NA AFLOOP WETEN DAT DE DEEL-
NAME EEN ENORM SUCCES IS GEWEEST: “VANUIT DE HELE WERELD
HEBBEN WE DISTRIBUTIEAANVRAGEN ONTVANGEN”, ALDUS HET
ONDERNEMENDE DUO.
“Hairloxx is geïntroduceerd in 2013 en bij de ontwikkeling van het merk zijn
we zeer zorgvuldig te werk gegaan”, vertelt Bart-Willem. “We kenden de exten-
sionmarkt natuurlijk al heel goed, maar voor Hairloxx zijn we echt nog een paar
stappen verder gegaan. Deze grondige voorbereiding heeft ertoe geleid dat we
weloverwogen keuzes konden maken. Voorbeelden daarvan zijn dat Hairloxx
uitsluitend leverbaar is in single drawn rémy-kwaliteit en in 23 kleuren. Dit is
een compact kleurenspectrum, maar ook dat is een bewuste keuze. Onderzoek
heeft aangetoond dat dit assortiment voldoende is om 98,7 % van de consu-
menten mee te bedienen, dus je zult als kapper vrijwel nooit ‘nee’ verkopen.”
D
E
K
A P P E R
N R
2 2 0 1 6 33