Centrop Sales en Hall of Frames geslaagd

Centrop Sales en Hall of Frames geslaagd

Centrop Sales en Hall of Frames brachten weer een mooie editie voort. Twee dagen lang was er veel te beleven en te zien op de beurs. Uiteraard legden wij dit evenement vast op de foto.
Blikt u met ons mee terug? >>



Nuvo

Een ietwat vreemd verzoek wellicht... Maar kijk eens naar de zonnebrillen in de winkel en sluit dan voor heel even je ogen. Verbeeld je al die mooie momenten en ervaringen die deze zonnebrillen straks gaan beleven. Zeg eens eerlijk; daar word je toch vrolijk van...

Lees meer...

BannerPilz
Nuvo

Nederlandse brildragers zijn zich steeds meer bewust van de kwaliteit van hun opticien. Op www.nuvo-keurmerk.nl kunnen consumenten checken of hun optiekbedrijf het NUVO Keurmerk voert. Dit geeft hun de garantie dat er gediplomeerd personeel werkt...

Lees meer...

Banner Lantech
Silhouette

Moeders zijn de heldinnen van onze tijd. Ze hebben ogen in hun achterhoofd. Je kunt ze niet voor de gek houden maar ze staan wel open voor nieuwe dingen. Want wat is er mooier dan de wereld in al zijn kleuren te kunnen zien...

Lees meer...

Empack 2017
Theo

Een nieuwe twist, een vernieuwend effect. theo zou theo niet zijn, zonder uit te pakken met frisse ideeën. Ook nu is de hoofdrol weggelegd voor theo’s unieke flex-scharnier. Enkel wordt die deze keer gecombineerd met een voorzijde uit acetaat. Resultaat: comfortabele, gestileerde brillen met net iets meer body en een verrassende lichtheid...

Lees meer...

Banner BPA
Centrop

Woensdag 29 maart aanstaande verschijnt de bijlage 'Ogen' bij de Telegraaf. In deze uitgave is o.a. aandacht voor de volgende onderwerpen...

Lees meer...

Banner Automator
Prego

De nieuwste collectie heeft een serie die tijdloos is en modellen met een moderne uitstraling. Handgemaakt van hoogwaardige materialen door de beste vakmensen.Nieuwe kleine details in het ontwerp maken ieder montuur uniek en zorgen voor een eigen look...

Lees meer...

Woodone

Het merk Woodone, bekend van de houten brillen, presenteerde drie nieuwe lijnen aan het internationale publiek tijdens de Opti. De houten brillen zijn het idee van Thomas Oberegger en Klaus Tavella, die het bedrijf in 2011 oprichtten...

Lees meer...

Visibilia

Specsavers kiest per 1 maart 2017 voor de declaratie- en facturatieoplossingen van Famed. Het belangrijkste doel van de samenwerking is om de kwaliteit van de dienstverlening te versterken en een volgende stap te zetten in het centraal stellen van de klant...

Lees meer...

Visibilia

Na jaren met groot plezier voor Marcolin Benelux te hebben gewerkt is Berry van Wanrooij een nieuwe uitdaging aangegaan. Zo is hij per heden zelfstandig agent in Nederland geworden en vertegenwoordigt hij Visibilia...

Lees meer...

Jill Marketing

Per 1 maart is Jacey Soares het verkoopteam van EyeFactory komen versterken. Door de snelle veranderingen in de retailwereld is de behoefte aan ondersteuning en dienstverlening toegenomen. EyeFactory daarom bewust gekozen voor een accountmanager met ervaring in de optiek, automatisering en marketing...

Lees meer...

Bolle

In 2013 waren zij het beste duo van de wereld. Na een break zijn zij weer herenigd. De hereniging in het zand voelt direct als vanouds. Dat beloofd wat. Naast de vele trainingsarbeid moeten ze natuurlijk ook voorzien worden van het beste zicht.

Lees meer...

NKL

NKL Contactlenzen introduceert een nieuwe verpakking voor alle maatwerk lenzen. Vanaf 20 maart zullen Nachtlenzen® in een nieuwe verpakking worden geleverd. De weken daarna volgen ook de zachte en harde maatwerk lenzen...

Lees meer...