De Beautysalon Nr1-2021 Online Editie

D e B e a u t y s a l o n n r 1 2 0 2 1 4 I n h o u d s o p g a v e P. 9 WAAROM EEN ONLINE AGENDA JUIST NU ZO HANDIG IS In een tijd dat schoonheidsspecialisten gedwongen hun salons moesten sluiten, is het nog duidelijker geworden hoe belangrijk het is om zichtbaar te blijven bij de klant. Enige mate van salonautomatisering kan daarin een handig hulpmiddel zijn. Bas van der Vorm, eigenaar van Planetzelf, vertelt waarom salonautomatisering juist nu zo belangrijk is. P. 21 NIEUW: WHAT’S IN IT? Elk ingrediënt kent unieke eigenschappen en die lichten we daarom uit in deze nieuwe rubriek What’s in it? Samen met een leverancier zet Vaktijdschrift De Beautysalon telkens een ingrediënt in de spotlights. Dit keer vertelt Alpha-H alles over de kracht van vitamine E. P. 10 GROOT INTERVIEW: MINERAL SKIN COSMETICS VIERT 25-JARIG JUBILEUM Al van jongs af aan had Roger van Oordt een bijzondere band met Israël en op één van de vele tripjes naar het Midden- Oosten raakte hij in geïnspireerd door de bijzondere kracht van de Dode Zee. Vastbesloten om het helend vermogen van de mineralen naar Nederland te halen, werd hij distributeur van Mineral Care. Het tekenende de start van zijn bedrijf, Mineral Skin Cosmetics, nu vijfentwintig jaar geleden. We bespreken het jubileum met Roger en zijn dochter Hanna, die zich sinds drie jaar volledig stort op de marketing. 9 P. 22 DE KRACHT VAN VERSE ALOË VERA IN DE SALON Het herstellend vermogen van Aloë vera is de beautywereld zeker niet onbekend. We gaan terug naar de kern van deze bijzondere vetplant samen met Freek Wesstein van Dr. Green, een jong bedrijf dat zich toespitst op het duurzaam kweken van Aloë vera voor de beautybranche. Freek laat zien wat de voordelen zijn van verse Aloë vera in de salon. 21 22

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4