De Beautysalon nr 3 2019

D e B e a u t y s a l o n n r 3 2 0 1 9 4 I n h o u d P. 23 AFRIKAANSE SCHOONHEIDSGEHEIMEN De diversiteit en de kracht van de pure Afrikaanse natuur worden vertegenwoordigd in het cosmeticamerk Kalahari Lifestyle. “Geboren uit natuur en zorgvuldig samengesteld”, aldus Petra van Iterson, founder van House of African Beauty. Samen met haar oudste zoon verzorgt zij de distributie van Kalahari in de Benelux. Een samenwerking die ontstaan is uit de passie voor Afrika, ultieme huidverbetering en maatschappelijk verantwoord ondernemen. P. 10 GROOT INTERVIEW B&F GROEP De B&F Groep zag in 1989 al in dat veel zaken in schoonheidssalons veel makkelijker en sneller konden en startte met de eerste generatie salonsoftware. Vaktijdschrift De Beautysalon sprak met Patrick Klappe, die zich al ruim twintig jaar binnen het bedrijf inzet om ondernemers in de schoonheidsbranche te ontzorgen door middel van digitalisering en automatisering. P. 14 GEPERSONALISEERDE VERZORGINGSPRODUCTEN White Label Podium is gespecialiseerd in het leveren van gepersonaliseerde producten. Zo kan iedere beauty ondernemer starten met het voeren van een eigen merk, zonder dat er grote investeringen bij komen kijken: White Label Podium levert namelijk ook kleinere aantallen en bevat verschillende lijnen die geheel klaar zijn om een eigen merk te starten. P. 26 COVERSTORY KLAPP Beautynieuws van KLAPP Cosmetics houdt professionals in de schoonheidsbranche up-to- date. De laatste trends, nieuwe behandelingen, innovaties en verzorgingsproducten van het Duitse cosmeticamerk komen aan bod. Lees het beautynieuws van KLAPP Cosmetics en je bent in een paar minuten helemaal op de hoogte. 14 10 23

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4