De Beautysalon nr4 online

D e B e a u t y s a l o n n r 4 2 0 1 8 43 AANSPREEKPUNT Sinds kort is Jilly werkzaam bij Laservision. “Naast clinical trainer en product specialist van Toskani Cosmetics ben ik ook het aanspreekpunt voor dit merk. Ik ben als schoonheidsspecialiste begonnen en volgde daarna een HBO-opleiding tot huidtherapeute. Als clinical trainer geef ik uitleg over deze productlijn en de verkochte laserapparatuur. Mijn achtergrond als huidtherapeute sluit daar mooi op aan, omdat ik inhoudelijke vragen van klanten kan beantwoorden. Na levering van de laserapparatuur volgt een training. In zo’n sessie geef ik tips en tricks, zodat de gebruiker het systeem ten volle kan benutten. Mochten er na afloop nog vragen zijn, dan is dat geen enkel probleem. Ik ben altijd beschikbaar voor advies, het geven van nascholing en voor aanvullingen.” Het op peil houden van het kennisniveau van de gebruiker is het hoofddoel. Kwaliteitsbewaking is één van de speerpunten van Laservision. “Er wordt door ons nooit een apparaat zonder geaccrediteerde of gecertificeerde training verkocht. We willen dat al onze klanten een goede behandeling kunnen geven en weten hoe ze onze apparaten moeten bedienen”, verduidelijkt Jilly. “Nazorg is voor ons zeer belangrijk. Klanten vragen ons geregeld om onze professionele mening over resultaten van de behandelingen of aanvullingen. We willen ze dan een sparringpartner op niveau bieden. Ik kan de vragen beantwoorden en dat waarderen klanten enorm.” Meer informatie: Laservision Tel. 0529-428 000 www.laservision.nl/toskani Toskani Cosmetics richt zich op het behandelen van huidproblemen en is een mooie aanvulling op de (laser)behandelingen die Laservision aanbiedt. “Dit familiebedrijf uit Barcelona begon als apotheek. Gaandeweg ontdekte men dat klanten steeds vaker naar bepaalde cosmetica vroegen”, vertelt Jilly. “Vanuit dat oogpunt zijn zij met hun farmaceutische kennis een cosmeticalijn begonnen. Toskani Cosmetics heeft een breed assortiment, de kwaliteit ligt hoog en dat geldt ook voor het gebruik van actieve ingrediënten. De werkzame bestanddelen die in de professionele producten zitten, kunnen klanten voortaan ook thuis gebruiken in een veilige dosis. Hierdoor kunnen klanten afloop van een sessie thuis verdergaan met het effectief aanpakken van probleemgebieden.” COMBINATIEBEHANDELINGEN Toskani Cosmetics is in verschillende landen al bekend, maar in Nederland was het tot voor kort niet verkrijgbaar. “De wetenschappelijke achtergrond en hoge kwaliteit van dit Spaanse merk sprak ons erg aan”, verduidelijkt Jilly. “Je kunt Toskani Cosmetics opdelen in drie segmenten, te weten huidverzorging (voor thuisgebruik), peelings (gecombineerd en mono) en mesotherapie producten. Deze producten zijn voor elke salon geschikt, dus voor zowel starters als salons die het bestaande productaanbod willen uitbreiden. Toskani Cosmetics onderscheidt zich onder meer door het zeer complete aanbod, waarmee een verdiepingsslag gemaakt kan worden. Sommige merken beschikken niet over alle peelings, terwijl dit merk naast monozuren ook gecombineerde peelings kan leveren waardoor huidaandoeningen gericht aangepakt kunnen worden. Voor elke specifieke klantvraag is wel een peeling of mesotherapiebehandeling beschikbaar.” De combinatie van laserbehandelingen en producten voor onder meer thuisgebruik is een ontwikkeling waar je niet onderuit kunt. “In de toekomst verwacht ik dat de combinatie van lasertherapie en productgebruik steeds verder toeneemt. Door diverse behandelingen met elkaar te combineren kunnen resultaten worden geoptimaliseerd. Deze ontwikkeling is van toepassing op verschillende indicaties, zoals anti- aging, pigmentatie, bodysculpting, acne en ga zo maar door”, zegt Jilly. “LASERVISION IS DISTRIBUTEUR VAN DIVERSE MEDISCHE, ESTHETISCHE EN COSMETISCHE HULPMIDDELEN VOOR HUIDTHERAPEUTEN EN SCHOONHEIDSSPECIALISTEN” “TOSKANI COSMETICS HEEFT EEN HEEL BREED ASSORTIMENT EN IS EEN ZEER GOEDE AAN- VULLING OP LASER- BHANDELINGEN” Clinical trainer Jilly Hoose

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4