Online De beautysalon nr 4 2019

D e B e a u t y s a l o n n r 4 2 0 1 9 4 I n h o u d P. 19 MAAK JE KLAAR VOOR BEAUTY TRADE FESTIVAL! We zijn alweer aan het aftellen tot de aankomende editie van Beauty Trade Festival, die dit jaar op 28, 29 en 30 september plaatsvindt in Jaarbeurs Utrecht. Het belooft een bruisend event te worden waar je in een relaxt nazomersfeertje alles vindt wat het beautyvak zo mooi maakt. Door een upgrade met nieuwe festivalonderdelen wordt het event dit jaar bovendien completer dan ooit. P. 10 GROOT INTERVIEW NEODERMA In de jaren negentig maakte NEODERMA furore met de Original Bio- Peeling. Inmiddels heeft het premium merk zoveel meer te bieden. De afgelopen jaren is er veel veranderd: een nieuwe branding en een toekomstgerichte aanpak. “We zijn opnieuw naar de tekentafel gegaan en hebben alle facetten van het bedrijf opnieuw vormgegeven om onszelf klaar te stomen voor de toekomst”, zo vertelt Andreas Loizou, CEO van NEODERMA. De charmante Cyprioot geeft tekst en uitleg als het gaat over de grote investeringen van de afgelopen jaren en de duidelijke visie die hij heeft over de koers van het premium beautymerk NEODERMA. P. 16 LADY GREEN Het lijkt zo cliché; ‘elke moeder wil het beste voor haar kinderen’. De grote vraag is dan: wat is het beste? Lady Green biedt gepaste verzorging voor de gevoelige kinderhuid, waarbij kwaliteit en de impact op het milieu hoog in het vaandel staan. P. 30 COVERSTORY: MEDCOS PRESENTEERT DE BODY-WIZARD DUO MedCos Skinsolutions specialiseert zich al tijdje in de populaire afslankmethode op basis van cryolipolyse. De leverancier uit Huizen gaat nu een stap verder met de introductie van de efficiënte Body-Wizard Duo, waarmee de schoonheidsspecialiste tot wel vier plaatsingen tegelijk kan uitvoeren. Kees-Jaap van der Kamp, CEO van MedCos, praat ons bij. 16 10 19

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4