Beautysalon nr4-2020 Online

D e B e a u t y s a l o n n r 4 2 0 2 0 4 I n h o u d P. 38 PUNE GROEIT DOOR Wie aan Maastricht denkt, denkt aan een stad met allure, goed geklede mensen en het aangename gevoel van die zuidelijke ‘joie de vivre’. En in die stad bevindt zich dan ook het hoofdkantoor van het relatief nieuwe make-up merk PUNE, Mestreechs voor ‘kus’. De ervaren visagiste Fabiënne Perot is het creatieve brein achter het merk dat zij samen met een gedreven team in 2018 opzette. Ze vertelt gepassioneerd over het merk en de service die ze met haar team biedt. P. 10 GROOT INTERVIEW BEAUTY2PEOPLE ‘Niet lullen, maar poetsen’, een typisch Rotterdamse uitspraak die veel zegt over de mentaliteit van Beauty2People, distributeur van diverse cosmeticalijnen en beauty-apparatuur. Edith vertelt ons alles over het reilen en zeilen binnen Beauty2People, dat dit jaar maar liefst 15 jaar bestaat. P. 34 COVERSTORY NEODERMA Een cleanser en een toning-lotion die met groot gemak betere resultaten geven dan een basis moisturizers. NEODERMA maakt het waar en verhoogt de lat met deze nieuwe generatie cleansers en toners opnieuw de standaard. Dankzij de nieuwe FUSION- BIOTICS © technologie zitten de nieuwe producten bomvol met waardevolle werkstoffen en geven ze direct resultaat bij zowel de mannen- als de vrouwenhuid. 10 38 P. 14 MAAK KENNIS MET HET BESTUUR VAN SKIN! De schoonheidsbranche richt zich al jaren op de professionalisering van de branche. ANBOS stelde voor om kwaliteit in de branche meer zichtbaar te maken middels een kwaliteitsregister. Dit najaar is het zover, op 1 oktober wordt het SKIN- register geopend. We maken kennis met het kersverse bestuur! 14

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4