De Beautysalon nr 4 2023 Online

DE BEAUTYSALON NR 4 2023 34 ADVERTORIAL “Nadat we de afgelopen twee jaar een aantal succesvolle en goed bezochte congressen hebben georganiseerd, hebben we voor dit jaar besloten om onze focus te verleggen naar het organiseren van drie verschillende exclusieve in-house events', vertelt Jan. “Deze intieme en persoonlijke bijeenkomsten stellen ons in staat om nog meer aandacht te besteden aan jouw individuele behoeften en wensen. De events worden een unieke gelegenheid om jou kennis te laten maken met een aantal van onze merken, de nieuwste trends en producten. Er zijn lezingen van deskundigen over o.a. ingrediëntenleer, duurzaamheid, kleurenanalyse, gepersonaliseerde make-upsessies, interactieve huidverzorgingsworkshops, en zelfs een sneak peek van nieuwe en opwindende cosmetische collecties. Dit alles in een intieme en vertrouwde setting, waar je ons team persoonlijk kunt ontmoeten en de volledige aandacht kunt krijgen. Uiteraard zijn er aan deze dagen geen kosten verbonden.” Thalion Experience: schoonheid uit algen geboren Duurzaamheid is een groeiende trend in verschillende aspecten van het dagelijks leven, en dit omvat ook cosmetica. Steeds meer mensen hechten waarde aan duurzaamheid in cosmetica vanwege zorgen over het milieu, persoonlijke gezondheid, ethiek en waarden, dierenwelzijn en de toenemende beschikbaarheid en STILSTAND IS ACHTERUITGANG: ALS SCHOONHEIDSSALON MOET JE CONTINU BLIJVEN VERNIEUWEN Als ondernemer moet je continu bezig zijn je bedrijf te verbeteren. Het uitbreiden van het cosmetica assortiment in jouw schoonheidssalon kan een slimme strategie zijn om jouw klanten meer keuzemogelijkheden te bieden en om jouw omzet te verhogen. Het helpt om jouw schoonheidssalon aantrekkelijker maken voor klanten en je onderscheiden van de concurrentie. Om jou in de gelegenheid te stellen je te informeren over diverse mogelijkheden om het aanbod en assortiment in je salon te verbeteren en te vernieuwen, organiseert Corrective Cosmetics dit najaar een aantal exclusieve in-house events. We spraken hierover met Jan Zwoferink, directeur van Corrective Cosmetics bewustwording van duurzame opties. Het Franse merk Thalion is zich daar vanaf haar oprichting al van bewust geweest. Gevestigd in Plouguerneau, in het hart van de Iroise Zee, die door Unesco is geclassificeerd als een ‘Wereld Biosfeer Reservaat’, mag Thalion gebruik maken van het grootste zeewierveld van Europa. Dankzij unieke extractieprocessen slaagt Thalion erin al het goede van algen te verwerken in hoogwaardige verzorgingsproducten en uitzonderlijke behandelingen. Algen absorberen de rijke voedingselementen uit het zeewater, waardoor ze zich ontwikkelen tot een hoogwaardige bron van mariene rijkdom. Zeewater en zeewier vormen een perfecte harmonie met onze huid, doordat hun mineralen en sporenelementen de zuurstofaanvoer en de communicatie tussen de cellen stimuleren. Ook leveren deze ingrediënten alle vitale micro-voedingsstoffen die nodig zijn voor een gezonde, evenwichtige en stralende huid. Wil je kennismaken met de duurzame cosmetica van Thalion, geef je dan op voor de Thalion Experience Day of vraag een informatiepakket aan op https:// correctivecosmetics.com/thalion/.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4