De Beautysalon nr 4 2023 Online

DE BEAUTYSALON NR 4 2023 35 UNG Experience: het belang van de juiste kleuren Ben jij ook op zoek naar een make-up lijn waarmee je jouw klanten goed kunt adviseren en hen kunt helpen de juiste kleuren te vinden die passen bij de kleur van hun huid, haar en ogen? Het assortiment van UNG make-up is ontwikkeld vanuit de basisgedachte van de visagie: goede gelaatstrekken naar voren laten komen en minder goede aspecten te camoufleren. UNG is Deens voor jong. Hoewel de naam en uitstraling aan Scandinavië doen denken, is UNG een puur Nederlands merk, dat wordt gemaakt in Amstelveen. Alle kleuren zijn volledig afgestemd op de kleurenanalyse van de seizoen-methode en ingedeeld in lente-, zomer-, herfst- en winterkleuren. “Als je met UNG gaat werken, krijg je natuurlijk eerst een uitgebreide training in de kleurenanalyse, zodat je voor jouw klanten snel kunt zien welk kleurtype ze zijn en welke kleuren goed bij hen passen. Daarnaast zijn de stijlvolle verpakkingen en eigentijdse displays van UNG een aanwinst voor elke salon. Daarin kun je het assortiment decoratieve make-up producten professioneel aan jouw klanten presenteren. De displays van UNG zijn echt een plek waar de klant verleid wordt. Je hebt keuze uit verschillende tafel- of vloermodellen met losse mozaïektegels, die uitermate flexibel en naar jouw wensen zijn in te delen. Door dit maatwerk is het UNG-aanbod volledig passend te maken aan de behoeftes van jouw salon en jouw klanten en kun je naast het geven van deskundig advies aan je klanten ook nog een mooie omzet met makeup genereren.” Wil je kennismaken met UNG, geef je dan op voor de UNG Experience Day of vraag een informatiepakket aan op https://correctivecosmetics.com/ung/ Elementary Skincare by Webecos: hét verhaal zonder sprookjes Word jij als schoonheidsspecialist ook moedeloos van fabels in de wereld over cosmetica? Cosmeticamerken strooien graag met trendy termen als Natuurlijk, Vegan, Biologisch, Dierproefvrij, enz. Webecos kent die wensen ook, maar blijft graag realistisch. “Wij vinden dat je als huidspecialist namelijk altijd het eerlijke verhaal over huidverzorging moet vertellen. Het genuanceerde verhaal over cosmetica: met realistische beloftes waarop jij en je klant kunnen vertrouwen. Elementary Skincare van Webecos is speciaal ontwikkeld voor professionele huidspecialisten die zichtbare resultaten willen zien bij de behandeling van hun klanten. Uiteraard gebruiken wij alleen ingrediënten die vriendelijk voor de huid zijn. Daarom komen allergische reacties op onze producten nagenoeg nooit voor. Wel zo prettig om te weten. Bovendien is onze cosmetica niet alleen effectief en hypoallergeen, maar ook nog eens fijn om mee te werken. Zo hebben onze crèmes een soepele textuur die gemakkelijk wegsmelt en snel de werkzame stoffen afgeeft aan de diepere huidlagen. En ze ruiken ook nog eens lekker. Dit komt doordat we bij voorkeur gebruik maken van natuurlijke geurstoffen. Webecos is oer-Hollands en bestaat al meer dan 60 jaar. Nuchter en eerlijk. We ontwikkelen en produceren alles zelf, al ruim 60 jaar onder streng toezicht van apothekers. Deze farmaceutische filosofie zit in ons DNA, terug te vinden in ieder potje, tube of flacon. Niet voor niets staat Webecos voor ‘Wetenschappelijk bereide cosmetica’. Nog iedere dag zijn we schatplichtig aan het adagium van onze oprichtster: Waarom zou je aan cosmetica stoffen toevoegen die niets toevoegen? Precies, eerlijk is eerlijk! Sprookjes zijn prachtig, maar bij cosmetica en beauty ben je beter gebaat bij het eerlijke verhaal.” Wil je kennismaken met Elementary Skincare by Webecos, geef je dan op voor de Elementary Skincare Experience Day of vraag een informatiepakket aan op https://correctivecosmetics. com/webecos/ Meer informatie: Corrective Cosmetics Tel. 020-6412986 www.correctivecosmetics.nl

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4