De Beautysalon nr. 5 2017

D e B e a u t y s a l o n n r 5 2 0 1 7 49 vol wasrek staan als een klant een behan- deling krijgt! Bovendien was mijn kind ook altijd thuis aanwezig; beslist geen ideale combinatie. Nu kan ik werk en privé beter scheiden, wat erg prettig is.” De eigen salon biedt meer voordelen. “De salon zit op een groeilocatie, is cen- traal gelegen en uitstekend bereikbaar. Bovendien zijn er veel parkeerplaatsen en hebben de klanten meer privacy. Op al deze punten heeft mijn salon een voordeel ten opzichte van beautysalons die gevestigd zijn in een woonwijk. Bovendien kan ik op de nieuwe locatie klanten nog beter van dienst zijn; ik heb hier meer ruimte, voor- zieningen als een wachtruimte en een dou- che en meer behandelmogelijkheden.” BEHANDELINGEN De behandelingen van Schoonheidssalon Sylvia zijn vooral probleemoplossend: zo biedt de salon vochtherstellende, acne-, anti-age, lifting- en bodybehandelingen aan. “De anti-aging- en lifting-behandelin- gen vind ik het leukst om te doen, omdat het resultaat hierbij gelijk te zien is.” “DE SALON MOET TEGELIJKERTIJD PROFESSIONALITEIT EN WARMTE UITSTRALEN; IK WIL EEN THUISGEVOEL CREËREN.” Tevens behoren massages en pedicures tot het aanbod en sinds kort biedt Sylvia ook make-upbehandelin- gen en make-upworkshops aan. “Het belangrijkste is dat de klant centraal staat. Heeft de klant een pro- bleem, dan los ik dat doelgericht op. Zo niet, dan gaan we samen in overleg over wat de wensen zijn en wat ik op basis van mijn vakkennis de behandeling vind die hier het best bij past.” DIEGO DALLA PALMA PROFESSIONAL Voor al deze doelgerichte oplossingen heeft Sylvia een partner gevonden in Diego dalla Palma professional en diens label RVB Skinlab. Met deze producten werkt ze al ruim vijf jaar. In eerste instantie was Sylvia depositair van RVB, herinnert Angélique zich. Toen RVB Skinlab samen met Diego dalla Palma verder ging (in Nederland vertegenwoordigd door Esthé-Care Cosmetiek), ging Sylvia mee. Sylvia motiveert haar keuze voor Diego dalla Palma professional/RVB Skinlab: “De producten werken perfect. Ze geven direct resultaat en zijn gebaseerd op een geregistreerde formule. Van de klanten krijg ik bovendien vaak te horen dat de huid na de behandelingen nog heel lang zacht blijft.” Schoonheidssalon Sylvia heeft een erg brede doelgroep, van jong tot oud en met zowel mannen als vrou- wen. Voor al deze klanten, met hun specifieke problemen, biedt Diego dalla Palma RVB Skinlab oplossin- gen op maat. Zo is er voor de mannen, ook bij de salon van Sylvia een groeiende klantengroep, de Men Line. “Uiteraard zijn ook de andere RVB Skinlab-producten geschikt voor zowel vrouwen als mannen”, verzekert Angélique ons, “maar deze lijn is speciaal gecreëerd met de wensen van de man in gedachte.” PROFIEL ‘SCHOONHEIDSSALON SYLVIA’ BESTAAT SINDS: 26 NOVEMBER 2016 SOORT SALON: EENMANSZAAK SPECIALITEITEN: ALGEMENE HUIDVERZORGING, HUIDVERBETERING MERKEN: DIEGO DALLA PALMA PROFESSIONAL, RVB SKINLAB, RVBLAB VISIE Dat laatste sluit dan weer aan op de visie van Schoonheidssalon Sylvia: het aan- bieden van behandelingen die individueel zijn aangepast op de gevarieerde groep klanten. Vaak probleemoplossend, maar ook ontstressend en in een prettige sfeer en altijd met veel aandacht voor de wens van de klant. Dat zijn de kernwaarden die al vanaf het begin centraal staan bij Sylvia en deze waarden zorgen ervoor dat het succes van de salon ook ná de eerste verjaardag doorgezet kan worden. Meer informatie: Schoonheidssalon Sylvia Tel. 06-38050298 www.salonsyl.nl

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4