De Beautysalon nr5-2020 Online

D e B e a u t y s a l o n n r 5 2 0 2 0 4 I n h o u d P. 21 MINERAL SKIN COSMETICS LANCEERT VIE DE SEL Mineralen uit de Dode Zee staan al ruim twintig jaar centraal bij Mineral Skin Cosmetics. Dit najaar voegt het bedrijf een nieuw merk toe aan haar portfolio: VIE DE SEL. Geheel toepasselijk voor Mineral Skin Cosmetics, zijn de producten van dit merk natuurlijk verrijkt met Dode Zeezout. P. 7 DECLARÉ GOOD MOOD CREAM Hectische episoden uit het leven worden gereflecteerd in de huid. Dagelijkse stress en een tekort aan slaap doen de huid er vermoeid en dof uitzien, de huid wordt gevoeliger. Dit resulteert in huidcondities als roodheid, stress en dehydratatie. Declaré Good Mood Cream voorziet de huid in wat zij nodig heeft om te stralen tijdens stressvolle momenten. P. 26 COVERSTORY: CLEAN SCIENCE ® -FILOSOFIE VAN SYNERGIE SKIN Veiligheid én zuiverheid van de ingrediënten staan voorop bij de ontwikkeling van de producten van Synergie Skin. Wanneer meerdere bestanddelen samenkomen in een dagelijkse huidverzorgingsroutine, werken deze in synergie met elkaar om de huid op elke leeftijd doelgericht te verbeteren. Dat is de Clean Science ® -filosofie van Terri Vinson, founder en creator van Synergie Skin Cosmeceuticals en Synergie Minerals. 7 21 P. 10 GROOT INTERVIEW SOAP TREATMENT STORE Voor iedere klant een behandeling op maat, maar dan zonder duizenden euro’s te investeren in producten. Dat klinkt bijna te mooi om waar te zijn. Ondernemers en tevens zussen Esther Meijer-Litjens en Stephanie Litjens denken daar anders over. De founders van Soap Treatment Store hebben een revolutionaire kijk op de beautybranche en lanceerden onlangs een laagdrempelig, nieuw mix & match- concept. De dames vertellen ons hoe ze tot dit vernieuwende idee zijn gekomen. 10

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4