De Beautysalon Nr5-2021 Online

D e B e a u t y s a l o n n r 5 2 0 2 1 4 I n h o u d P. 10 GROOT INTERVIEW PUUR COMPANY De kinderhuid behoeft heel andere verzorging dan die van een volwassene. Hoewel dit wellicht bij veel professionals bekend in de oren klinkt, is dat in de praktijk geen vanzelfsprekendheid. Dieke van Groningen richt zich met haar bedrijf Puur Company op huidverzorging voor kinderen, waarbij ze alleen werkt met labels die speciaal zijn ontwikkeld voor de kwetsbare huid van kinderen. Met haar verhaal breekt ze een lans voor het belang van de huidverzorging voor deze specifieke doelgroep. P. 13 EEN NATUURLIJK RESULTAAT MET DE LASHLIFT- BEHANDELING Het liften van de wimpers is een behandeling die je steeds meer terugziet in schoonheidssalons en kan inmiddels een blijvende trend worden genoemd. Het accentueren van de natuurlijke, eigen wimpers spreekt veel klanten aan. Met een LashLift-behandeling creëer je direct een natuurlijk resultaat dat zes tot acht weken zichtbaar blijft. P. 22 DE FESTIVE LOOK VAN JANE IREDALE In het najaar staat de agenda vol met feestelijke aangelegenheden die vragen om een bijpassende look, waarbij een glittertje en een mooie glans niet mag ontbreken. Voor dit najaar laat jane iredale daarom zien hoe je de Festive Look kunt creëren met de Amerikaanse minerale make-uplijn. 10 P. 30 COVERSTORY: SOTHYS NA 75 JAAR NOG STEEDS INNOVATIEF IN HUIDVERBETERING & MAKE-UP Het is feest bij Sothys, want het Franse beautymerk bestaat inmiddels al 75 jaar. En niet onopgemerkt, want het is over de hele wereld verkrijgbaar. Je vindt Sothys exclusief bij instituten, hotels en spa’s. Een prachtig merk dat al 75 jaar een begrip is in de schoonheidsbranche. We nemen het merk nog eens onder de loep en bespreken de laatste lanceringen. 13 30

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4