De Beautysalon nr6 2019

D e B e a u t y s a l o n n r 6 2 0 1 9 4 I n h o u d P. 24 BINNENKIJKEN: MOOIE SAMENWERKING BEAUTYSALON BARBARA EN GHARIENI Beautysalon Barbara is al ruim vijftien jaar een begrip in ’s Gravenzande. In 2008 verhuisde eigenaresse Barbara Keizer haar salon aan huis naar een prachtig achttiende-eeuws pand, waar ze begin dit jaar een flink stuk aanbouwde. Voor nieuwe behandelstoelen en -banken kon zij terugvallen op een vertrouwde partner: Gharieni. P. 10 GROOT INTERVIEW ESTHÉ-CARE COSMETIEK Esthé-Care Cosmetiek, importeur van het Italiaanse Diego dalla Palma professional, heeft de laatste jaren een flinke groei doorgemaakt. Drijvende krachten achter het bedrijf zijn Angélique Paulusse-Thomas en haar dochter Floor Paulusse. Moeder en dochter vertellen over het Italiaanse cosmeticamerk, hun transparante manier van werken, waarbij persoonlijke aandacht centraal staat. Ook Tom Sebastian, beautycoach en klankbord voor beide dames, schuift aan. P. 30 COVERSTORY NEODERMA: NIEUWE BIO-PEELING OP KOMST Bijna dertig jaar geleden verraste het destijds nieuwe premium huidverzorgingsmerk NEODERMA de internationale beautywereld met een natuurlijke Bio-Peeling. Met dezelfde toewijding en vakkennis hebben de wetenschappelijke R&D teams van NEODERMA gekeken naar verdere verbeteringen en mogelijkheden. Het resultaat: de nieuwe Bio-Peeling wordt begin 2020 op de markt gebracht. 10 24 P. 13 KALAHARI GLASSGLOW TREATMENT In de drukke lobby van het A1 Hotel in Amersfoort stelt Petra Iterson van House of African Beauty ons voor aan de Zuid-Afrikaanse Carina Franck. Carina, oprichter van het cosmeticamerk Kalahari Lifestyle, vloog over naar Nederland voor de lancering van de nieuwe GlassGlow producten en bijbehorende professionele behandeling.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4