17
de
juwelier
◀
Ook sieraden zijn belangrijk
in het assortiment van Fossil.
Speels en trendy als altijd
Wat moeten we nog
zeggen over Michael
Kors. Dit merk verkoopt
zichzelf, is super hot en
alles wat het aanraakt
verandert in goud
▼
Fossil weet hoe het zichzelf wil profileren
en dat blijkt hieruit heel duidelijk
▼
◀
DKNY is voor het komende seizoen
klaar om zich weer helemaal op de kaart
te zetten
Blauw is de modekleur van
dit jaar en dat zien we ook
terug in de nieuwe collec-
tie van Fossil
▶
N
I E U W E
C O L L E C T I E S
G E Z I E N
T I J D E N S
B
A S E L
W
O R L D
2 0 1 5
Wat opvalt bij het zien van alle nieuwe collecties van de verschillende eigen
merken en licentiemerken van Fossil is dat blauw en goud veelvuldig terug-
komen. Daarnaast is gun metal – al dan niet bewerkt – een kleur die we veel
terugzien in bijvoorbeeld de collecties van Diesel, Fossil en Emporio Armani.
Maar foto’s zeggen natuurlijk veel meer dan woorden, dus laten we die graag
voor ons spreken!
Meer informatie: Fossil Europe BV, Tel. 0314-799039,
info@fossil.nl, www.fossilgroup.comFossil Group zet wederom de trend dit jaar
Fossil Group mag dan niet prominent op de beursvloer aanwezig zijn tijdens
BaselWorld, de Zwitserse stad is wel degelijk het domein van het bedrijf met
het uitgebreide multi-brand portfolio. De Fossil Group heeft het Europese
hoofdkantoor in Basel en de redactie van vaktijdschrift De Juwelier nam
tijdens BaselWorld 2015 een kijkje in het hoofdkantoor, dat eigenlijk een
brandstore is voor alle merken van de Fossil Group. We kregen zodoende
een kijkje in de keuken en zagen de laatste trends bij de merken Fossil,
Skagen, Michael Kors, Emporio Armani, Marc by Marc Jacobs, DKNY, Diesel
en adidas Originals.
Skagen is een merk met een eigen
visie en dat komt elk jaar weer heel
sterk naar voren. Kijkend naar deze
nieuwe horlogemodellen mogen we
constateren dat Skagen ook dit jaar
weer heeft vastgehouden aan de
eigen design filosofie
▶
▴
Opvallen doe je deze zomer met Marc by Marc Jacobs
Back to basic: dat is
gebeurd bij Fossil. Het
hele gevoel dat bij het
bedrijf
opgeroepen
wordt, klopt
▶