Previous Page  17 / 68 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 17 / 68 Next Page
Page Background

17

de

juwelier

Ook sieraden zijn belangrijk

in het assortiment van Fossil.

Speels en trendy als altijd

Wat moeten we nog

zeggen over Michael

Kors. Dit merk verkoopt

zichzelf, is super hot en

alles wat het aanraakt

verandert in goud

Fossil weet hoe het zichzelf wil profileren

en dat blijkt hieruit heel duidelijk

DKNY is voor het komende seizoen

klaar om zich weer helemaal op de kaart

te zetten

Blauw is de modekleur van

dit jaar en dat zien we ook

terug in de nieuwe collec-

tie van Fossil

N

I E U W E

C O L L E C T I E S

G E Z I E N

T I J D E N S

B

A S E L

W

O R L D

2 0 1 5

Wat opvalt bij het zien van alle nieuwe collecties van de verschillende eigen

merken en licentiemerken van Fossil is dat blauw en goud veelvuldig terug-

komen. Daarnaast is gun metal – al dan niet bewerkt – een kleur die we veel

terugzien in bijvoorbeeld de collecties van Diesel, Fossil en Emporio Armani.

Maar foto’s zeggen natuurlijk veel meer dan woorden, dus laten we die graag

voor ons spreken!

Meer informatie: Fossil Europe BV, Tel. 0314-799039,

info@fossil.nl, www.fossilgroup.com

Fossil Group zet wederom de trend dit jaar

Fossil Group mag dan niet prominent op de beursvloer aanwezig zijn tijdens

BaselWorld, de Zwitserse stad is wel degelijk het domein van het bedrijf met

het uitgebreide multi-brand portfolio. De Fossil Group heeft het Europese

hoofdkantoor in Basel en de redactie van vaktijdschrift De Juwelier nam

tijdens BaselWorld 2015 een kijkje in het hoofdkantoor, dat eigenlijk een

brandstore is voor alle merken van de Fossil Group. We kregen zodoende

een kijkje in de keuken en zagen de laatste trends bij de merken Fossil,

Skagen, Michael Kors, Emporio Armani, Marc by Marc Jacobs, DKNY, Diesel

en adidas Originals.

Skagen is een merk met een eigen

visie en dat komt elk jaar weer heel

sterk naar voren. Kijkend naar deze

nieuwe horlogemodellen mogen we

constateren dat Skagen ook dit jaar

weer heeft vastgehouden aan de

eigen design filosofie

Opvallen doe je deze zomer met Marc by Marc Jacobs

Back to basic: dat is

gebeurd bij Fossil. Het

hele gevoel dat bij het

bedrijf

opgeroepen

wordt, klopt