H
O R L O G E S
D
E
J
U W E L I E R
N R
2 2 0 1 6 55
De smartwatches vliegen ons de laatste tijd om de oren. Elk zichzelf respecterend merk lijkt een smartwatch op de markt
te brengen, maar er zijn ook bedrijven die zich uitsluitend op deze innovatieve productgroep richten. Garmin biedt
bijvoorbeeld met de fenix
®
3 Sapphire Collectie, Tactix Bravo en de Quatix 3 juweliers een assortiment waarmee een
nieuwe doelgroep bediend kan worden. En angst voor deze technologische horloges en de nodige kennis die u daarvoor
nodig hebt is niet nodig, want er wordt ‘face to face’ getraind, zodat iedere verkoper of verkoopster weet waar ze het
over hebben. In deze training wordt een verkoopverhaal doorgenomen en wordt het demonstreren van de belangrijkste
functies, die nodig zijn om de consument te enthousiasmeren, doorgenomen.
FENIX 3
Waar de afgelopen jaren smartwatches werden geïntroduceerd die vooral op technisch vlak opvielen, toont Garmin zich
niet alleen specialist op gadget-niveau, ook de stijlvolle uitstraling van de horloges valt op. Een mooi voorbeeld daar-
van is de fenix 3 collectie. Garmin introduceerde onlangs drie nieuwe fenix
®
3 Sapphire GPS-sporthorloges. De nieuwe
modellen bestaan uit een premiumversie met een titanium bezel en polsband, een klassieke versie met een bruine leren
polsband en extra nylon polsband, en een versie die is uitgerust met de Garmin Elevate
™
hartslagmeting op de pols. De
nieuwste modellen zijn exclusief voor juweliers, outdoor speciaalzaken en hardloopspecialisten met een fysieke winkel
beschikbaar. In de toekomst volgen ook modellen exclusief voor het juwelierskanaal.
GARMIN CONNECT
Het Connect
™
IQ platform van Garmin zorgt daarnaast voor eindeloze aanpassingsmogelijkheden bij elk model. Via de
Garmin Connect IQ store kun je als gebruiker je horloge volledig aanpassen naar je persoonlijke stijl met gratis apps,
widgets, wijzerplaten en gegevensvelden. Zo voldoet elk Garmin horloge altijd aan de wensen van de drager.
NIEUWE KANSEN
Met Garmin kan een juwelier zoals gezegd een nieuwe doelgroep aanspreken. Veel jonge sportieve mannen, die wellicht
voorheen geen regulier horloge droegen, maar nu wel met de smartwatch-trend meegaan zijn daar een voorbeeld van.
Garmin biedt mooie displays voor een optimale presentatie en tevens zijn er luxe tassen, folders, authorised dealer bad-
ges en dergelijke beschikbaar. Garmin heeft duidelijk serieuze plannen om het juwelierskanaal te bedienen en durft ook
te investeren.
Meer informatie: Garmin Nederland BV
Jeroen Bartels - Accountmanager
Tel. 06-5144 3704
Jeroen.Bartels@garmin.com www.garmin.nlDE OPKOMST VAN SMARTWATCHES IS NIET TE STUITEN. TIJDENS INHORGENTA EN BASELWORLD HADDEN
BEKENDE AANBIEDERS VAN SMARTWATCHES EEN PROMINENTE PLEK BEMACHTIGD, MAAR OOK TIJDENS DE
JEWELS & WATCHES VOORJAARSBEURS KWAMEN WE IN AANRAKING MET EEN MERK IN SMARTWATCHES.
GARMIN HEEFT ZICH DE AFGELOPEN JAREN GESPECIALISEERD IN HIGHTECH HORLOGES IN EEN STIJLVOL
JASJE EN TIJDENS DE VOORJAARSBEURS VERRASTE HET MERK BEZOEKERS MET MODIEUZE MODELLEN.
GARMIN:
SMARTWATCHES IN EEN STIJLVOL JASJE