De Juwelier nr2-2022 Online

D e J u w e l i e r n r 2 2 0 2 2 4 I n h o u d P. 10 INTERVIEW D-sign Denemarken heeft zich de laatste jaren gericht op het verder optimaliseren van de infrastructuur om de online zichtbaarheid te vergroten van haar merken richting consumenten. “Wij kunnen onze klanten volledig ontzorgen met onze ‘bricks & clicks’ filosofie”, zo vertellen Hans Klein en Dorte Moesgaard ons onder meer. P. 14 COVERSTORY Citizen staat bekend om haar innovatief vermogen en de zoektocht naar ‘perfectie’. Een mooi voorbeeld daarvan is het Eco-Drive-technologie, waardoor de horloges aangedreven worden door elk soort licht. Maar ook Super TitaniumTM toont aan dat Citizen zichzelf constant blijft ontwikkelen. P. 22 ORIENT & ORIENT STAR Orient, opgericht in Japan in 1950, wordt over de hele wereld gewaardeerd om zijn betrouwbare en duurzame uurwerken, met zijn eigen hoogwaardige, in-house ontworpen en vervaardigde uurwerken. In het verlengde daarvan wordt met Orient Star een nog hoogwaardigere collectie op de markt gebracht. 10 P. 30 JEWELS & WATCHES RETAILBEURS De Jewels & Watches Retailbeurs vond alweer een maand geleden plaats en ondanks een tegenvallende opkomst qua bezoekers, waren de reacties die wij hoorden toch over het algemeen zeer positief. 14 30

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4