D
E
J
U W E L I E R
N R
3 2 0 1 5 37
B
E U R S A A N K O N D I G I N G
Iedere beurseditie lanceert Bijorhca Paris een nieuwe publiciteitscampagne met
een sterke visuele uitstraling. De campagne van de aankomende editie is een
vervolg op de januari editie, met hetzelfde uitgangspunt, waarbij de nadruk
ligt op het product, dankzij de creatie van een aantal unieke stillevens. Beide
projecten verkennen het concept van ‘fossilisatie’ en de mogelijkheid ervan
om herinneringen te bewaren, zoals ook sieraden de tand des tijds kunnen
doorstaan en deel uitmaken van ons leven. Na een januari editie in het teken
van barokke esthetiek, met de nadruk op de tinten geel en framboos, wordt
de september editie gekenmerkt door een neutraler kleurenpalet, waarin wit
en goud de boventoon voeren en een uitgesproken moderne stijl weergeven.
Indeling
De beursindeling van de afgelopen januari editie werd zeer gewaardeerd door
zowel bezoekers als exposanten. Daarom wordt de september editie eveneens
op basis van dezelfde vier sectoren gepresenteerd. Op de eerste verdieping
ontdekken de bezoekers allereerst de ruimte voor ‘Sieraden en Horloges’,
gevolgd door de sector ‘Fashion’, ‘Design en Waardevolle Juwelen’ en ‘Mode
Accessoires’. De beursruimte ‘Cream by Bijorhca’ onthult een selectief pro-
ductaanbod achterin de beurshal. Tenslotte bevindt de sector ‘elementen’ zich
wederom op de begane grond, met een aanbod bestaande uit diensten en
benodigdheden voor sieraden.
Bijorhca Paris is de enige internationale vakbeurs voor sieraden en horloges
in Frankrijk. Gedurende vier dagen verwelkomt de vakbeurs meer dan vijf-
honderd exposanten, waarvan 50% internationaal, afkomstig uit dertig landen
(onder andere België, Italië, U.S.A., Verenigd Koninkrijk, Turkije, Zwitserland,
Portugal, Rusland, China) en ongeveer 15.000 vakbezoekers, waarvan 35%
internationaal, afkomstig uit tachtig landen (onder meer België, Italië, Spanje,
Zwitserland, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, Japan, Nederland en Portugal).
Zoals gebruikelijk worden er tijdens de aankomende september-editie weer
verschillende landenpaviljoens georganiseerd, zoals bijvoorbeeld Brazilië,
Zuid-Afrika, Afghanistan, Mauritius en meerdere Italiaanse paviljoens.
Informatie
Op
bijorhca.comkunnen bezoekers terecht voor de voorbereiding van hun
beursbezoek, de aanvraag van toegangsbadges, het programmaoverzicht en de
exposantenlijst. In Nederland wordt de Bijorhca Paris vertegenwoordigd door
Promosalons. Hier kunnen geïnteresseerden terecht voor al hun vragen met
betrekking tot bezoek aan de beurs.
Meer informatie:
Promosalons
Tel. 020-4620020
info@promosalons.nl www.bijorhca.comNa een succesvolle terugkeer van de vakbeurs naar het najaar van 2014,
vindt de Bijorhca Paris opnieuw plaats van vrijdag 4 tot en met maandag 7
september 2015 in het beurscomplex Paris Porte de Versailles. De aanko-
mende beurseditie wordt gehuld in de themakleuren wit en goud en geken-
merkt door een efficiënte sectorindeling.
Bijorhca Paris
– 4 tot en met 7 september