Previous Page  37 / 60 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 37 / 60 Next Page
Page Background

D

E

J

U W E L I E R

N R

3 2 0 1 5 37

B

E U R S A A N K O N D I G I N G

Iedere beurseditie lanceert Bijorhca Paris een nieuwe publiciteitscampagne met

een sterke visuele uitstraling. De campagne van de aankomende editie is een

vervolg op de januari editie, met hetzelfde uitgangspunt, waarbij de nadruk

ligt op het product, dankzij de creatie van een aantal unieke stillevens. Beide

projecten verkennen het concept van ‘fossilisatie’ en de mogelijkheid ervan

om herinneringen te bewaren, zoals ook sieraden de tand des tijds kunnen

doorstaan en deel uitmaken van ons leven. Na een januari editie in het teken

van barokke esthetiek, met de nadruk op de tinten geel en framboos, wordt

de september editie gekenmerkt door een neutraler kleurenpalet, waarin wit

en goud de boventoon voeren en een uitgesproken moderne stijl weergeven.

Indeling

De beursindeling van de afgelopen januari editie werd zeer gewaardeerd door

zowel bezoekers als exposanten. Daarom wordt de september editie eveneens

op basis van dezelfde vier sectoren gepresenteerd. Op de eerste verdieping

ontdekken de bezoekers allereerst de ruimte voor ‘Sieraden en Horloges’,

gevolgd door de sector ‘Fashion’, ‘Design en Waardevolle Juwelen’ en ‘Mode

Accessoires’. De beursruimte ‘Cream by Bijorhca’ onthult een selectief pro-

ductaanbod achterin de beurshal. Tenslotte bevindt de sector ‘elementen’ zich

wederom op de begane grond, met een aanbod bestaande uit diensten en

benodigdheden voor sieraden.

Bijorhca Paris is de enige internationale vakbeurs voor sieraden en horloges

in Frankrijk. Gedurende vier dagen verwelkomt de vakbeurs meer dan vijf-

honderd exposanten, waarvan 50% internationaal, afkomstig uit dertig landen

(onder andere België, Italië, U.S.A., Verenigd Koninkrijk, Turkije, Zwitserland,

Portugal, Rusland, China) en ongeveer 15.000 vakbezoekers, waarvan 35%

internationaal, afkomstig uit tachtig landen (onder meer België, Italië, Spanje,

Zwitserland, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, Japan, Nederland en Portugal).

Zoals gebruikelijk worden er tijdens de aankomende september-editie weer

verschillende landenpaviljoens georganiseerd, zoals bijvoorbeeld Brazilië,

Zuid-Afrika, Afghanistan, Mauritius en meerdere Italiaanse paviljoens.

Informatie

Op

bijorhca.com

kunnen bezoekers terecht voor de voorbereiding van hun

beursbezoek, de aanvraag van toegangsbadges, het programmaoverzicht en de

exposantenlijst. In Nederland wordt de Bijorhca Paris vertegenwoordigd door

Promosalons. Hier kunnen geïnteresseerden terecht voor al hun vragen met

betrekking tot bezoek aan de beurs.

Meer informatie:

Promosalons

Tel. 020-4620020

info@promosalons.nl www.bijorhca.com

Na een succesvolle terugkeer van de vakbeurs naar het najaar van 2014,

vindt de Bijorhca Paris opnieuw plaats van vrijdag 4 tot en met maandag 7

september 2015 in het beurscomplex Paris Porte de Versailles. De aanko-

mende beurseditie wordt gehuld in de themakleuren wit en goud en geken-

merkt door een efficiënte sectorindeling.

Bijorhca Paris

– 4 tot en met 7 september