Previous Page  23 / 68 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 23 / 68 Next Page
Page Background

WE KENNEN ALLEMAAL DE BEKENDE INTERNATIONALE BEURZEN ZOALS BASELWORLD EN INHORGENTA. DAT ER MEER INTERESSANTE BEURZEN

ZIJN OM TE BEZOEKEN OP RELATIEF KORTE AFSTAND VAN NEDERLAND MAG OOK DUIDELIJK ZIJN. WIJ GAAN BIJVOORBEELD BINNENKORT

NAAR TENDENCE. IN DE MESSE FRANKFURT WORDT VAN 27 AUGUSTUS TOT EN MET 30 AUGUSTUS TENDENCE GEORGANISEERD EN DAAR

ZIJN OOK ZEKER VOOR JUWELIERS EEN AANTAL INTERESSANTE EXPOSANTEN TERUG TE VINDEN.

Tendence en Ambiente zijn beurzen die zich richten op een groot deel van

de retail. De nieuwste collecties in bijvoorbeeld interieurdesign, cadeau-

artikelen, sieraden, accessoires en designproducten zijn terug te vinden

op Tendence. Uiteraard zijn de laatste trends op horlogegebied te zien op

Tendence, want op de beursvloer is er weer ruimte ingericht voor ‘Time

Square’.

TIME SQUARE

Het aanbod op Time Square wordt elk jaar verder uitgebreid en zodoende ook

uiterst interessante voor juweliers uit Nederland en België. De verwachting is

dat vooral trendy, design-georiënteerde horlogemerken hun nieuwste innova-

ties gaan presenteren op Time Square. Dat geeft u als ondernemer vooral de

kans om u te onderscheiden.

HAL 9.2

Maar daarnaast is op Tendence ook genoeg aandacht voor sieraden en

fashionaccessoires. “We zijn niet de grootste vakbeurs op het gebied van

sieraden en fashionaccessoires, maar we bieden wel een onderscheidend aan-

bod aan exposanten. Design, trendy en high end sieraden zijn allemaal terug

te vinden op Tendence”, zo vertelt Nicolette Naumann Vice President van

Ambiente/Tendence. In hal 9.2 komen alle sieraden- en accessoire-exposan-

ten bij elkaar, waar ook Time Square zich bevindt.

Meer informatie over Tendence is te vinden op www.tendence.messefrankfurt.

com of door contact op te nemen met Messe Benelux Nederland, tel. 070-

3114180

ONDERSCHEIDEND

AANBOD OP

TENDENCE

D

E

J

U W E L I E R

N R

3 2 0 1 6 23

B

E U R S A A N K O N D I G I N G