Previous Page  103 / 116 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 103 / 116 Next Page
Page Background

D

E

J

U W E L I E R

N R

4 2 0 1 5 101

S

I E R A D E N

Heart to Heart

Het nieuwste concept binnen Heart to Get luistert naar de naam Heart to

Heart. “Dit concept bestaat uit filigree hangers waarin de consument zijn eigen

symbooltjes in de vorm van bedeltjes/edelsteentjes kan doen. De gedachten

achter dit concept is dat er een bedeltje gegeven kan worden met een spe-

ciale betekenis die in de Heart to Heart pendant gedaan kan worden. Zo

draag je altijd je bijzondere

momenten en mooie herinne-

ringen bij je. In de designs van

de pendanten is weer nage-

dacht over de boodschap van

Heart to Get; het gebruik van

diverse symbolen. Bij iedere

charm zit een klein doosje

met een kaartje waarin de

betekenis van het symbool

staat, leuk om als cadeautje te

geven en te ontvangen. Heart

to Heart wordt geleverd met

een prachtige display waarin

alle artikelen op een mooie

manier gepresenteerd kunnen worden, waar de prijzen zijn vastgesteld voor

een Heart to Heart pendant van €49,95 tot €79,95, terwijl de Hearties, de

bedeltjes €14,95 kosten. Voor Nederland is dit weer een uniek concept van

hoogwaardige juwelierskwaliteit en een mooie toevoeging op onze lopende

collecties”, aldus Brigitte en Marieke.

MyHeart 3D ‘design your own’ app

De laatste maanden zijn beide dames druk bezig geweest met het finaliseren

van de MyHeart ‘design your own’ app. “Op dit moment vindt er nog een pilot/

try-out periode plaats om alle technische snufjes te perfectioneren. Binnenkort

zal de consument in staat zijn om via de nieuwste 3D-technologie zijn eigen

sieraad bij de juwelier te ontwerpen en te personaliseren. Wij zijn de eerste

brand wereldwijd die met deze vernieuwende app de markt op gaan, dus ook

hierin hebben wij de trend gezet en zijn wij onderscheidend. Op ons event op

12 september aanstaande kan de juwelier zijn eigen sieraad komen ontwerpen

en bekijken hoe alles werkt.”

Concept stores

Heart to Get is achter de schermen druk bezig met de uitwerking van haar

Concept stores in verschillende Europese landen en hoopt volgend jaar de eer-

ste drie winkels te openen. De conceptstores zien Brigitte en Marieke als een

marketingtool die zal bijdragen aan totale concept/brandbeleving.

Meer informatie: Heart to Get Jewelry

Tel. 015-3614279,

www.hearttogetjewelry.com

Brigitte Brus en Marieke Deckers van Heart to Get hebben de afgelopen

maanden niet stilgezeten. Waar de dames in vier jaar tijd een sieraden-

concept hebben neergezet met een eigen identiteit, zetten zij de trend

voort met het verder uitbouwen van Heart to Get. Inmiddels is Heart to

Get ook op de Europese markt sterk met haar concept vertegenwoordigd

in onder meer Duitsland, Oostenrijk en Belgie en vanaf september komen

daar Engeland, Ierland, Denemarken, Zweden en Noorwegen bij. Buiten

deze expansie gaan Marieke en Brigitte gewoon enthousiast door met het

ontwikkelen van nieuwe collecties die binnen het concept van Heart to Get

passen. Met trots zullen zij op 12 september hun concept Heart to Heart

presenteren op een speciaal event voor genodigden dat gehouden wordt

in Beachclub Oscars in Scheveningen. Ook zal hier de officiële lancering

plaatsvinden van het MyHeart 3D ‘design your own’ app concept.

Heart to Get

zet de trend verder voort!