D
E
J
U W E L I E R
N R
4 2 0 1 5 101
S
I E R A D E N
Heart to Heart
Het nieuwste concept binnen Heart to Get luistert naar de naam Heart to
Heart. “Dit concept bestaat uit filigree hangers waarin de consument zijn eigen
symbooltjes in de vorm van bedeltjes/edelsteentjes kan doen. De gedachten
achter dit concept is dat er een bedeltje gegeven kan worden met een spe-
ciale betekenis die in de Heart to Heart pendant gedaan kan worden. Zo
draag je altijd je bijzondere
momenten en mooie herinne-
ringen bij je. In de designs van
de pendanten is weer nage-
dacht over de boodschap van
Heart to Get; het gebruik van
diverse symbolen. Bij iedere
charm zit een klein doosje
met een kaartje waarin de
betekenis van het symbool
staat, leuk om als cadeautje te
geven en te ontvangen. Heart
to Heart wordt geleverd met
een prachtige display waarin
alle artikelen op een mooie
manier gepresenteerd kunnen worden, waar de prijzen zijn vastgesteld voor
een Heart to Heart pendant van €49,95 tot €79,95, terwijl de Hearties, de
bedeltjes €14,95 kosten. Voor Nederland is dit weer een uniek concept van
hoogwaardige juwelierskwaliteit en een mooie toevoeging op onze lopende
collecties”, aldus Brigitte en Marieke.
MyHeart 3D ‘design your own’ app
De laatste maanden zijn beide dames druk bezig geweest met het finaliseren
van de MyHeart ‘design your own’ app. “Op dit moment vindt er nog een pilot/
try-out periode plaats om alle technische snufjes te perfectioneren. Binnenkort
zal de consument in staat zijn om via de nieuwste 3D-technologie zijn eigen
sieraad bij de juwelier te ontwerpen en te personaliseren. Wij zijn de eerste
brand wereldwijd die met deze vernieuwende app de markt op gaan, dus ook
hierin hebben wij de trend gezet en zijn wij onderscheidend. Op ons event op
12 september aanstaande kan de juwelier zijn eigen sieraad komen ontwerpen
en bekijken hoe alles werkt.”
Concept stores
Heart to Get is achter de schermen druk bezig met de uitwerking van haar
Concept stores in verschillende Europese landen en hoopt volgend jaar de eer-
ste drie winkels te openen. De conceptstores zien Brigitte en Marieke als een
marketingtool die zal bijdragen aan totale concept/brandbeleving.
Meer informatie: Heart to Get Jewelry
Tel. 015-3614279,
www.hearttogetjewelry.comBrigitte Brus en Marieke Deckers van Heart to Get hebben de afgelopen
maanden niet stilgezeten. Waar de dames in vier jaar tijd een sieraden-
concept hebben neergezet met een eigen identiteit, zetten zij de trend
voort met het verder uitbouwen van Heart to Get. Inmiddels is Heart to
Get ook op de Europese markt sterk met haar concept vertegenwoordigd
in onder meer Duitsland, Oostenrijk en Belgie en vanaf september komen
daar Engeland, Ierland, Denemarken, Zweden en Noorwegen bij. Buiten
deze expansie gaan Marieke en Brigitte gewoon enthousiast door met het
ontwikkelen van nieuwe collecties die binnen het concept van Heart to Get
passen. Met trots zullen zij op 12 september hun concept Heart to Heart
presenteren op een speciaal event voor genodigden dat gehouden wordt
in Beachclub Oscars in Scheveningen. Ook zal hier de officiële lancering
plaatsvinden van het MyHeart 3D ‘design your own’ app concept.
Heart to Get
zet de trend verder voort!