H
O R L O G E S
KNRM
HEEFT VOLSTE
VERTROUWEN IN
G-SHOCK
WE WISTEN AL DAT G-SHOCK EN DE KONINKLIJKE NEDERLANDSE REDDING MAATSCHAPPIJ (KNRM) DE KRACHTEN HEBBEN
GEBUNDELD EN NU MOGEN WE HET RESULTAAT VAN DE SAMENWERKING (GWN-Q1000), EEN AANWINST IN HET KADER VAN
‘TOUGH WATCHES FOR TOUGH PROFESSIONALS’, OOK ECHT LATEN ZIEN.
Het GWN-Q1000 horloge is uitgevoerd met een quad-sensor die de
continue veranderende omstandigheden op zee in de gaten houdt.
Dankzij het DNA van G-Shock waarin Absolute Toughness centraal
staat, zijn deze modellen uitermate geschikt om onder de meest
extreme omstandigheden op zee te gebruiken. Dit resulteert in een
perfecte match met het werk van de KNRM.
PARTNER
Edward Zwitser, verantwoordelijk voor het zakelijk netwerk van de
KNRM: “Vanaf het eerste gesprek werd ik geraakt door enerzijds de
professionaliteit van alle betrokkenen en anderzijds door de oprechte
zoektocht van Casio naar de belangen van de KNRM. De KNRM
heeft in Casio écht een partner gevonden. Als de mensen en de pro-
ducten van Casio op elkaar lijken, dan heb ik het volste vertrouwen
in de nieuwe GWN-Q1000.”
OVER KNRM
De Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij redt en helpt
mensen die op zee of op het grote binnenwater hulp nodig hebben
of in nood verkeren. De KNRM doet dit sinds de oprichting in 1824
als zelfstandige, ongesubsidieerde organisatie die geheel afhankelijk
is van donaties. De 45 reddingstations worden bemand door vrij-
willige redders en komen jaarlijks ruim tweeduizend keer in actie,
waarbij elk jaar ruim drieduizend mensen veilig aan wal worden
gebracht.
FUNCTIES
De GWN-Q1000 bevat de unieke en nieuwe quad-sensortechno-
logie - hoogtemeter, thermometer, dieptemeter en barometer - die
de veranderende omstandigheden op zee in de gaten houden en zo
ondersteunen bij reddingsacties op zee. Daarnaast is het horloge
zendergestuurd en voorzien van een digitaal kompas en lichtener-
gie. Het horloge heeft een kast van koolstofvezel voor superieure
duurzaamheid en gebruik op zee. Voor de knopbehuizing is gebruik
gemaakt van metalen pijpen voor verbeterde waterbestendigheid
waardoor de knoppen ook in het water kunnen worden bediend.
EXPOSURE
Ter ondersteuning van deze samenwerking is Casio een uitgebreide
online, advertentie- en tv-campagne gestart waarin de vrijwilli-
gers van de KNRM centraal staan. Ook worden diverse dealers in
Nederland voorzien van speciaal promotiemateriaal dat deze unieke
samenwerking versterkt.
Meer informatie:
Casio Benelux, tel. 020-545 1070,
www.casio.nl,
www.g-shock.nlD
E
J
U W E L I E R
N R
6 2 0 1 6 39