De Juwelier nr 6-2023 Online

DE JUWELIER NR 6 2023 4 INHOUD P. 10 INTERVIEW Head of Design, goudsmid, ondernemer. Marijke Mul is al een kwart eeuw hard aan de weg aan het timmeren en altijd vooruitstrevend in haar werkwijze. Met haar eigen collectie Memorable Moments biedt zij juweliers een nieuw concept waarmee zij alle levensmomenten heeft weten te vangen in een sieraad. P. 16 COVERSTORY House of Brands is een online verdeler van horloges. De eigen merken Aeromeister, Furore en Rotorcraft worden succesvol online verkocht en met de ervaring en kennis die de mensen achter House of Brands daarmee hebben opgedaan, is het tijd voor een volgende stap. Speciaal daarvoor is recent URBN22 geïntroduceerd. P. 20 BEZOEK AAN HIRSCH Wij waren onlangs met een aantal juweliers op uitnodiging van de Weisz Group op bezoek bij Hirsch om te ondervinden hoe het bedrijf haar horlogebanden produceert in het Oostenrijkse Klagenfurt. Een eyeopener voor ons, maar mogelijk ook voor u. P. 32 BLUSH Venson heeft besloten om, naast haar bestaande gouden Blush juwelenlijnen met zirkonia en natuurlijke diamanten, een Blush labgrown diamanten juwelenlijn te creëren met 100% gecertificeerd gerecycled goud. “Deze keuze sluit aan bij onze diepe overtuiging dat je tegelijkertijd sterke en innovatieve zakelijke beslissingen kunt nemen terwijl deze beslissingen ook bijdragen aan een betere wereld.” 10 16 20 32

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4