Previous Page  41 / 60 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 41 / 60 Next Page
Page Background

B

r a n d i n g

D

e

K

a p p e r

n r

1 2 0 1 7

41

L’ANZA

WORDT STEEDS

GROTER IN TV-, FASHION-

ENTERTAINMENTWERELD

RTL BOULEVARD, SHOWNIEUWS, GTST, GOEDEMORGEN NEDERLAND,

VRIENDEN VAN AMSTEL LIVE, ZWARTE TULP, CELBLOK H, PENOZA, SPANGAS,

DE 12 VAN OLDENHEIM…. DE LIJST MET TELEVISIEPROGRAMMA’S WAAR-

AAN L’ANZA BENELUX MEEWERKT IS IN DE LAATSTE MAANDEN STEEDS

LANGER GEWORDEN EN DIT BETEKENT OOK DAT DE MERKNAAM STEEDS

VAKER VOORBIJKOMT IN DE AFTITELING VAN DEZE PROGRAMMA’S.

Ellen Romeijn is Hair & Makeup

Artist bij het Amsterdamse agent-

schap House of Orange

“Met L’ANZA zijn we steeds dominanter aanwezig in de Hilversumse televisiewe-

reld, wat natuurlijk een zeer positieve invloed heeft op de naamsbekendheid van het

merk”, verduidelijkt Michelle Bronkhorst, PR- en communicatiemanager van L’ANZA

Benelux. “Onze activiteiten beperken zich overigens niet tot de televisiewereld, maar

beslaan het volledige medialandschap. Ook in tijdschriften, musicals, in de filmwe-

reld en bij modeshows kom je de naam L’ANZA steeds vaker tegen.”

WIN-WIN

“In de media- en modewereld werken veel freelancers, die het haar van acteurs,

modellen, zangers en presentatoren verzorgen voordat ze de set of catwalk opgaan.

Met veel van deze hairstylisten werken we intensief samen, wat van beide kanten heel

goed bevalt. Ook zijn deze freelancers vaak heel actief op social media en hebben

ze veel contacten met BN’ers, waardoor L’ANZA nog meer in de spotlights komt te

staan. Tegelijkertijd ondersteunen wij de freelancers op verschillende manieren, bij-

voorbeeld met producten en trainingen.”

VOLLEDIG VERTROUWD

Ellen Romeijn van het agentschap House of

Orange is een veelgevraagde hair artist, die

vrijwel uitsluitend in de media- en modewe-

reld werkt. Al enige tijd werkt Ellen intensief

samen met L’ANZA Benelux. “Als haarstylist

ben je altijd bezig met het vormen van het

haar, waardoor stylingproducten erg belangrijk

zijn”, vertelt Ellen Romeijn. “Ik ben een groot

fan van L’ANZA, waarmee ik jaren geleden in

aanraking kwam en waarmee ik al enige tijd

een erg fijne samenwerking heb. Het L’ANZA-

assortiment kent inmiddels geen geheimen

meer voor me. Dat is heel prettig, vooral omdat

het werk van haarstylist in de media best uitda-

gend kan zijn. Je vliegt de hele wereld over en

iedere dag is anders, dus dan is het prettig dat

je volledig vertrouwd bent met de producten.”

Meer informatie:

L’ANZA Benelux

Tel. 055-5431111

www.lanza.eu

HET DESIGN VAN L’ANZA HEALING HAIRCARE IS KORTGELEDEN VOLLEDIG VERNIEUWD. DE

VERZORGINGSLIJNEN HEBBEN VOORTAAN WIT-PARELMOEREN VERPAKKINGEN EN DE HEALING

STYLE-LIJN CONTRASTEERT DAAR PRACHTIG MEE IN MAT ZWART. DAARNAAST ZIJN ALLE PRODUC-

TEN VOORTAAN VERPAKT IN EEN LUXE DOOS. ALLE VERPAKKINGEN ZIJN GEMAAKT VAN GERE-

CYCLED EN VOLLEDIG BIOLOGISCH AFBREEKBAAR MATERIAAL. WIL JE ‘LIVE’ KENNISMAKEN MET

HET VERNIEUWDE DESIGN? BEZOEK L’ANZA DAN TIJDENS THE HAIR PROJECT, STAND 3.19-3.20.

&