De Kapper nr 1 2019 Online

D e K a p p e r n r 1 2 0 1 9 4 I n h o u d P.21 KEUNE HAIRCOSMETICS Keune Haircosmetics transformeert hun eerdere Design- stylinglijn. De vernieuwde lijn heet vanaf nu STYLE en bestaat uit bestaande favorieten, verbeterde formules en nieuw ontworpen producten. Ieder hair goal kan worden bereikt met deze diversiteit aan producten. P.10 INTERVIEW BEAUTYDISTRICT Momenteel verzorgt Beautydistrict de distributie, educatie en communicatie van de merken Moroccanoil, #Mydentity en Oligo Professionel in Nederland. De redactie van vaktijdschrift De Kapper sprak met Rolf, Eefke en Hans over de groei, visie en toekomstplannen van Beautydistrict. P.14 COVERSTORY SUDAC HAIR & BEAUTY Sinds 2012 is SudacHair &Beauty de officiële distributeur van Kadus Professional in Nederland. Daarnaast is het bedrijf eigenaar van SalonTotaalConcept.nl en ontwikkelde het Perfect On People (POP), een salonexclusief merk. Sudac Hair & Beauty levert ook schoolpakketten aan kappersopleidingen én richtte afgelopen jaar een besloten Facebookgroep voor kappers op. P.20 TOP HAIR Op 30 en 31 maart is het weer zo ver; dan plaatst de toonaangevende vakbeurs Top Hair een heel weekend het kappersambacht uitgebreid in de spotlight. Het afgelopen jaar bewezen meer dan 37.000 bezoekers en 450 exposanten en merken op indrukwekkende wijze de potentie van de branche. Ook dit jaar kunnen de vakbezoekers zich verheugen op een afwisselend programma en de nieuwste ontwikkelingen rondom kapsel, kleur en styling. 14 10 21

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4