De Kapper nr1 2024 Online

DE KAPPER NR 1 2024 4 INHOUD P. 32 DANDY Dandy, een Italiaans merk dat de traditie van mannenverzorging omarmt, biedt een uitgebreid scala aan haar- en baardverzorgings- en stylingproducten. Elk product is het resultaat van innovatie en staat garant voor kwaliteit en individualiteit. Vanaf nu is dit Italiaanse barbermerk beschikbaar in Nederland via Lisap Benelux BV. P. 17 BABYLISSPRO Op de vorige editie van The Hair Project in Kortrijk vond voor het eerst een Barber Battle plaats, georganiseerd door BaBylissPRO. Een jaar eerder lanceerde het merk het concept op The Hair X-perience. “Vanwege het succes van de vorige edities, zullen we het concept ook dit jaar uitrollen tijdens deze twee beurzen, maar ietwat in een nieuw jasje”, aldus Audrey Gilson, Marketing Manager BaBylissPRO Benelux. P. 20 COVERSTORY CURLS CONTROL In 2017 richtte Tayga het bedrijf Curls & More op om de magie van krullend haar verder te onthullen en een nieuwe standaard neer te zetten in de kapperswereld. Hoe? Door het aanbieden van zelfontwikkelde CC1 krulknipopleidingen onder de naam Curls Control, evenals een bijpassende productlijn, met dezelfde naam. P. 10 INTERVIEW HAIR REPUBLIC Met ruime ervaring in de kappersbranche startten de ouders van Bruno Batens ruim vijftig jaar geleden een groothandel. De reden? Ze waren niet helemaal tevreden over het merkenaanbod destijds. Toen Bruno de zaak in 2007 overnam is het bedrijf gestaag verder gegroeid, maar de visie is onveranderd gebleven. 10 17 20 32

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4