Previous Page  53 / 68 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 53 / 68 Next Page
Page Background

E

v e n t

D

e

K

a p p e r

n r

2 2 0 1 7

53

POSITIEVE SFEER TIJDENS SUCCESVOLLE

EDITIE

THEHAIR PROJECT

Bij The Hair Project ligt de focus op kwaliteit in alle onderdelen van het eve-

nement. De Brand boxes zijn er om te netwerken en de verkoop vindt plaats

in de Warehouse. Bij de Runway en de Hubs wordt de nadruk meer gelegd

op het vakmanschap door de shows en vaktechnische presentaties die wor-

den verzorgd. Deze aanpak wordt zeer gewaardeerd, net zoals het ruime

aanbod op maat van de professionele kapper. Voor deze editie zijn nieuwe

merken aangesproken waardoor het aanbod opnieuw gegroeid is.

TRENDS VOOR DE ZOMER

Tijdens de shows kwam naar voren dat kleur een belangrijke trend gaat

worden deze zomer. Er werd veel gebruik gemaakt van roze, paars, groen en

regenboogkleuren. Zo bracht bijvoorbeeld de Oostenrijkse L’Oréal ambas-

sadeur Bertram K tijdloze en elegante coupes terwijl de Belgische ambas-

sadeurs van het merk weer veel kleur op het podium lieten zien met het

statement ‘haircolor is the new make-up’.

Na afloop van de show op het hoofdpodium poseerden de modellen elders

op twee catwalks zodat iedereen de kapsels van dichtbij kon bewonderen

en fotograferen. Bij de Hubs kon men vervolgens terecht voor vaktechnische

uitleg over de trendcollecties van de verschillende merken.

TEVREDENHEID

De organisatie kijkt met een goed gevoel terug op de afgelopen editie van

The Hair Project. Niet alleen vanwege het grote aantal bezoekers, maar ook

omdat exposanten het bestaansrecht van het evenement claimen en beves-

tigen. Daarnaast wordt de terugkeer van een groeiend aantal grote merken

door de bezoekers gezien als toegevoegde waarde. Kappers voelen zich

hierdoor meer gesteund en gewaardeerd in het vak.

Meer informatie:

The Hair Project

Tel. +32 056-241111

www.thehairproject.eu

AFGELOPEN 12 EN 13 MAART

VOND THE HAIR PROJECT IN

KORTRIJK PLAATS. DIT JAAR HEB-

BEN RUIM DERTIENDUIZEND KAP-

PERS HET EVENEMENT BEZOCHT,

EEN STIJGING VAN TWEE PRO-

CENT TEN OPZICHTE VAN DE

VORIGE EDITIE. ER HING EEN

POSITIEVE SFEER, MEDE DANKZIJ

HET UITGEBREIDE MERKENAAN-

BOD EN HET INSPIRERENDE

PROGRAMMA. OOK DIT JAAR

HEEFT DE ORGANISATIE ERVOOR

GEZORGD DAT DE BEURS EEN

GROEI DOORMAAKT.