De Kapper nr2-2021 Online

D e K a p p e r n r 2 2 0 2 1 4 I n h o u d P. 10 GROOT INTERVIEW PROVALLIANCE BrainWash Kappers, één van de formules van Provalliance Nederland, bestaat in 2021 vijftien jaar. Sinds de start heeft het bedrijf de kappersmarkt flink opgeschud door onder andere extreem lage prijzen voor een knipbeurt te hanteren. Nadat de oprichters uit het bedrijf stapten, verdween dat imago langzaamaan. Nu, vijftien jaar later, gaat BrainWash weer terug naar waar het ooit voor stond. P. 15 TRINITY HAIRCARE TRINITY haircare ‘goes International Catwalk’ met de nieuwe trendcollectie re: LOAD. Maar deze lente en zomer van 2021 heeft meer te bieden dan alleen een nieuwe trendcollectie. Het concept van de nieuwste creatie van het European Artistic Team van TRINITY haircare bestaat onder meer uit een LOOK BOOK, als onderdeel van de introductie of relaunch van de Styling Serie re: LOAD. P. 20 COVERSTORY MINISTRY OF BEAUTY Als kleine jongen was Bram Niessink na schooltijd al veel te vinden bij Ministry of Beauty, waarvan zijn vader, Nico Niessink, de eigenaar is. Dat hij uiteindelijk terecht zou komen binnen dit bedrijf, was dan ook niet zo gek. Maar voordat hij daar in 2018 zijn intrede deed, had Bram al veel ervaring opgedaan in de branche. We gaan met hem in gesprek over KIS Green, de eerste lijn die hij volledig zelf heeft ontwikkeld. 10 P. 29 NEWSHA Zachte, verfijnde geuren en hoogwaardige natuurlijke ingrediënten, dat zijn de kenmerken van NEWSHA. Het assortiment is exclusief en doordacht, want niemand heeft ontelbare verschillende shampoos en conditioners nodig. 15 38

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4