De Kapper nr2-2022 Online

D e K a p p e r n r 2 2 0 2 2 12 B e u r s n i e u w s Na een hele periode zonder kappersvakbeurs omwille van corona, is het nu eindelijk weer uitkijken naar een momentum waar de kappersindustrie elkaar live kan ontmoeten. Ideeën uitwisselen, inspiratie bijtanken, marktontwik- kelingen volgen en ook gewoonweg fun beleven met het hele team staan centraal. Op The Hair Project ontmoeten ambitieuze collega-kappers elkaar, ze delen hun passie voor het vak en kijken ernaar uit om in contact te komen met zowel bestaande als nieuwe leveranciers uit de branche. DRIE ZONES MET EEN NIEUWE DYNAMIEK Dit najaar mag je op The Hair Project rekenen op een gloednieuwe ervaring ten opzichte van vorige edities. Het grondplan en de standconcepten zijn gewijzigd waarbij meer ruimte vrijkomt voor creativiteit. Je kan The Hair Project in drie grote zones indelen. HAIR INDUSTRY Deze zone is het kloppend hart van The Hair Project met de focus op nieuwe producten, zakelijke contacten en netwerken. Exposanten zijn er aanwezig in eigen, creatieve standen waar volop wordt ingezet op merkbeleving. In dit gedeelte is er ook een ‘Discovery District’ waar zowel start-ups als gevestigde bedrijven aanwezig zijn die de kappersmarkt willen verkennen met een nieuw merk, concept of activiteit. Je spot er ongetwijfeld ideeën om je met je kapsa- lon te onderscheiden of om het naar een hoger niveau te tillen. THE HAIR PROJECT VINDT PLAATS OP 9 EN 10 OKTOBER EN BELOOFT WEER EEN SPEKTAKEL TE WORDEN OP 9 EN 10 OKTOBER 2022 KAN DE PROFESSIONELE HAIR COMMUNITY UIT DE BENELUX ELKAAR NA MEER DAN DRIE JAAR EINDELIJK WEER LIVE ONTMOETEN OP THE HAIR PROJECT, HÉT PROFESSIONEEL KAPPERSEVENT IN KORTRIJK XPO. HET IS HET IDEALE PLATFORM VOOR KAPPERS OM TRENDS TE SPOTTEN, SHOWS BIJ TE WONEN, NIEUWE PRODUCTEN EN CONCEPTEN TE ONTDEKKEN EN IN TE SPELEN OP BUSINESS OPPORTUNITEITEN IN RECHTSREEKS CONTACT MET TOONAANGEVENDE LEVERANCIERS UIT DE KAPPERSBRANCHE IN DE BENELUX. SHOPPING MALL De vroegere Warehouse, de verkoophal met stoere industriële look, wordt vervangen door een nieuw concept: The Shopping Mall. Dit wordt opgevat als een winkelcentrum met sfeervolle shops of boutiques waar kappers de laatste haarproducten, hippe must-haves, (haar)accessoires, boeken, posters en handige kappertools ter plaatse kunnen kopen. HAIR SHOWS & TECHNICAL WORKSHOPS Een nieuwe theaterhal met tribune van vijfhonderd zitplaatsen wordt dé inspi- ratie hub met doorlopende kappershows en vaktechnische demo's. Kleuren, innovatieve kniptechnieken, stylen, barber & men, alle facetten van de meest creatieve kant van het kappersvak komen er aan bod. Het programma wordt een mix van modellen, gepresenteerd door merken uit de kappersbranche en teams geselecteerd door de organisatie. De ticketshop zal deze zomer online zijn op www.thehairproject.eu. Volg The Hair Project ook via Facebook, Instagram en/of Twitter. Zo hoor je als eerste alle updates.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4