De Kapper nr 2 2023 Online

DE KAPPER NR 2 2023 21 Naast de haargarantie, biedt Double True veel meer servicemogelijkheden. Onderdeel van de service van het bedrijf, is het persoonlijk advies. “We sluiten een samenwerking af met een persoon, niet met een bedrijf. Dat wil zeggen dat persoonlijk contact heel hoog in het vaandel staat. Het eerste contact met de kapper is altijd via de telefoon, waarbij we de wensen en behoeften in kaart brengen. Als de kapper de producten vervolgens wil zien en ervaren, dan brengen we een bezoek aan de salon. Zo kunnen we uitleggen en laten zien wat het product inhoudt, waar het van gemaakt is en waar het vandaan komt. Er zijn zoveel verschillende merken met verschillende haarkwaliteiten, klanten zien daardoor vaak door de bomen het bos niet meer. Daar willen wij verandering in brengen door middel van onze persoonlijke service. Omdat we altijd voor onze klanten klaar willen staan, is onze klantenservice iedere dag van 9.00-22.00 uur bereikbaar voor alle vragen. Kortom, we willen net dat stukje meer bieden.” Wil je meer te weten komen over Nano Glued Weave of wil je kennismaken met het assortiment van Double True? Neem dan geheel vrijblijvend contact op met Wendy Nieuwboer via +31 (0)683614621. Meer informatie: Double True Tel. +31 (0)683614621 www.doubletrue.nl Verscheidenheid aan kleuren Nano Glued Weave is beschikbaar in een verscheidenheid aan kleuren, om zo in te kunnen spelen op de wensen en behoeften van iedere klant. “Met maar liefst twaalf moderne kleuren, waaronder ook duo kleuren en ombré kleuren, kun je alle kanten op als kapper”, vertelt Femke. “De haren zijn gekleurd volgens het slow colouring principe van Double True, waardoor de extensions hun kleur blijvend behouden”, vertelt Femke. Investeren in educatie Nano Glued Weave is relatief eenvoudig toe te passen, maar dat wil niet zeggen dat er geen educatie nodig is. Accountmanager Wendy bekijkt samen met de kappers welke ondersteuning op dat vlak wenselijk is. Wendy begon haar carrière als kapster en ontwikkelde zich tot hair extensions specialist. Ze weet als geen ander hoe belangrijk ondersteuning op het gebied van hair extensions is. “We inventariseren eerst bij de kapper naar het niveau en de expertise met betrekking tot hair extensions. Ook bekijken we met welke merken ze al hebben gewerkt. Als salesteam bekijken we of en welke training(en) ze vervolgens nodig hebben. Het is namelijk van groot belang dat iemand kennis en ervaring heeft op het gebied van hair extensions, voordat ze met onze producten aan de slag gaan. Waarom? Omdat we de hoogste kwaliteit willen garanderen. Met keuze in meer dan vijfentwintig kleuren, in vijf verschillende technieken en vier verschillende lengtes, zijn de mogelijkheden oneindig. Het is dan ook belangrijk dat de kapper weet welk product en welke techniek het beste is voor de klant. Door middel van onze trainingen ondersteunen we de kappers daarin. We bieden verschillende soorten trainingen aan, maar het is ook mogelijk om een training op maat te laten maken.” Uitgebreide servicemogelijkheden Naast educatie, wordt er door Double True ook veel geïnvesteerd in de servicemogelijkheden. Een goed voorbeeld hiervan is het bieden van haargarantie. Femke: “We geven tot een half jaar garantie op het haar hoe wij het aanleveren. Echter moeten daarbij ook de bijpassende verzorgingsproducten zijn gebruikt, om te voorkomen dat klanten bestanddelen gebruiken die het haar stukmaken. Wendy vertelt: “De weave moet natuurlijk op een andere manier worden behandeld dan je eigen haar, dus daar hebben we bijpassende verzorgingsproducten voor ontwikkeld.”

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4